وکیل پایه یک دادگستری در ایلام گفت: حضور همه سلیقه ها و جریان های سیاسی در انتخابات ضمن تقویت ارکان نظام باعث خلق مشارکت حداکثری در این رویداد می شود.
کد خبر: ۱۸۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 17 February 2016
وکیل پایه یک دادگستری در ایلام گفت: حضور همه سلیقه ها و جریان های سیاسی در انتخابات ضمن تقویت ارکان نظام باعث خلق مشارکت حداکثری در این رویداد می شود.

به گزارش تابناک ایلام؛عبدالصاحب اسکندری اظهار کرد: یکی از مقوله های مهم توسعه سیاسی اعتماد مردم به نظام سیاسی است بنابراین دست اندرکاران برگزاری انتخابات چه اجرایی و چه نظارتی باید به گونه ای عمل کنند که بسترهای مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.
وی ادامه داد: مهم ترین سرمایه سیاسی نظام های مردم سالار، مشارکت مردم در عرصه های مختلف از جمله انتخابات است که باید سازوکارهای لازم این موضوع که همان تنوع و تعدد سلایق و جریان های سیاسی درون نظام است برای حضور در میدان رقابت انتخابات مهیا باشد.
وی افزود: انتخابات سرمایه بزرگ نظام و انقلاب است بنابراین باید زمینه حضور همه دلسوزان کشور و نظام را بیشتر کنیم و نباید با یک سو نگری و محدودیت مردم و نظام را از حضور افراد توانمند برای خدمت به کشور محروم کنیم.
این وکیل پایه یک دادگستری بیان کرد: مشارکت گسترده و حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه در شرایط کنونی منطقه ضامن افزایش امنیت ملی و عامل اقتدار بیشتر کشور خواهد شد.
اسکندری یکی از مهم ترین شاخص ها در انتخاب یک فرد برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دلسوزی و تعهد دانست و افزود: مردم باید به دقت و مطالعه در پیشینه نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کسانی را گزینش کنند که نمایندگی و نماینده بودن را تنها برای خدمت به خلق خدا می خواهند.
وی اظهار کرد: توجه به شعارها و وعده های نامزدها در تبلیغات انتخاباتی می تواند رای دهندگان را در گزینش افراد صادق، دلسوز، شیفته خدمت، توانمند و متخصص یاری دهد به این معنا کسانی که وعده های غیر واقعی و خارج از وظیفه و جایگاه نمایندگی مطرح می کنند نه تنها گره ای از مشکلات مردم باز نمی کنند بلکه باعث افزایش شکاف و نارضایتی در میان رای دهندگان می شوند.
اسکندری تاکید کرد: انتخابات عرصه گزینش خوب ترین و لایق ترین هاست و باید مردم با شناخت و آگاهی افرادی را برگزینند که بهترین و توانمندترین ها برای نمایندگی باشند اگر این موضوع محقق شود به طور قطع می توان به توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه بیشتر امیدوار بود. /ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار