آخرین تحولات انتخاباتی در جبهه اصولگرایان
حبیب کوهی از ارائه لیست مستقل انتخاباتی توسط جبهه ایستادگی خبر داد و گفت: در عین حال ائتلاف احزاب اصولگرای استان اردبیل در جمع بندی نهایی خود از ارائه هرگونه لیست جدید منصرف شدند.
کد خبر: ۱۸۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 17 February 2016

به دنبال انتشار لیست انتخاباتی «شورای عالی ائتلاف اصول‌گرایان استان اردبیل» ، در آخرین تحولات انتخاباتی در جبهه اصولگرایان استان ، جبهه ایستادگی لیست انتخاباتی مستقلی منتشر کرد.

در عین حال ائتلاف احزاب اصولگرایان استان اردبیل هم در جمع بندی نهایی خود از ارائه لیست جداگانه منصرف شدند.

حبیب کوهی رئیس ائتلاف احزاب اصولگرایان استان اردبیل در گفتگو با تابناک اردبیل گفت: برغم اعتراض احزاب اصولگرا به لیست عجولانه ائتلاف موسوم به « شورای عالی ائتلاف اصول‌گرایان » که آن را بدون هماهنگی نهایی با احزاب اصولگرا منتشر کردند ، ائتلاف احزاب اصولگرایان استان ، در جمع بندی نهایی خود از ارائه لیست جدید منصرف شدند.

کوهی در تشریح دلیل انصراف ائتلاف احزاب اصولگرایان استان اردبیل از ارائه لیست جدید گفت: لیست قبلی از طرف جمعی از اشخاص اصولگرا با عنوان « شورای عالی ائتلاف اصول‌گرایان » ارائه شده است و در برخی موارد از پشتوانه کارشناسی لازم برخوردار نیست و از آنجایی که ممکن است این لیست در برخی حوزه ها شکست بخورد، آقایان از هم اکنون به دنبال پیدا کردن قربانی برای توجیه شکست احتمالی خود هستند و ممکن است در فردای انتخابات تقصیر برخی ناکامی ها را به گردن احزاب بیاندازند ، لذا ائتلاف احزاب اصولگریان استان اردبیل که ائتلاف احزاب و نه اشخاص است، در جمع بندی نهایی خود از ارائه لیست جداگانه منصرف شدند.

انصراف ائتلاف احزاب اصولگرایان استان اردبیل از ارائه لیست/ جبهه ایستادگی لیست مستقل انتخاباتی منتشر کرد

کوهی ادامه داد: با این حال جبهه ایستادگی استان اردبیل که تشکلی از جریان اصولگرایان معتدل است ، بر اساس بررسی های انجام شده در چند ماه اخیر ، لیست انتخاباتی مستقلی ارائه می دهد که بنده به عنوان رئیس این جبهه لیست مذکور را به این شرح اعلام می کنم:

حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین

1- اکبر نیکزاد

2- سید کاظم موسوی

3- منصور حقیقت پور

حوزه انتخابیه خلخال و کوثر:

حجت الاسلام رئوف احرابی

حوزه انتخابیه مشگین شهر

محمود عباس زاده مشگینی

وی تصریح کرد: کاندیدای مورد وثوق جبهه ایستادگی در حوزه انتخابیه گرمی حجت الاسلام میر قسمت موسوی بود که با تصمیم شخصی از کاندیداتوری منصرف شد و لذا این جبهه ایستادگی در این حوزه انتخابیه کاندیدای دیگری را معرفی نمی کند و در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار نیز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

به گزارش تابناک اردبیل کوهی افزود: با این اوصاف جبهه ایستادگی در دو حوزه انتخابیه منطقه مغان معرفی کاندیدای اصلح را به خود مردم واگذار می کند.

مقایسه لیست جبهه ایستادگی با لیست شورای عالی ائتلاف اصول‌گرایان

نام حوزه انتخابیه

لیست جبهه ایستادگی

لیست شورای عالی

ائتلاف اصول‌گرایان

اردبیل ، نیر،

نمین و سرعین

1- اکبر نیکزاد

2- سید کاظم موسوی

3- منصور حقیقت پور

1- صدیف بدری

2- مصطفی افضلی فرد

3- منصور حقیقت پور

خلخال و کوثر

حجت الاسلام رئوف احرابی

بشیر خالقی

(ائتلاف خود را تکذیب کرد)

مشگین شهر

محمود عباس زاده مشگینی

محمود عباس زاده مشگینی

پارس آباد

و بیله سوار

-

امید علی رعنایی

گرمی

-

ولی اسماعیلی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
سلام از همت بالاي جناب كوهي و اعضا فعال جبهه مستقل ايستادگي در اردبيل تقدير ميكنيم - متاسفانه احزاب شناسنا مه داري كه اعضا نداشته و اطاق فكر ندارند در پيچ جاده سياست سرنگون ميشوند و عدم ارائه ليست از طرف احزاب نوعي واژگوني سياسي است اگر بدانند - با عرض پوزش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
سلام اعلام لیست توسط احزاب بایستی در جامعه ما نهادینه شود
بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
با سلام آقای کوهی تمامی جوانان با چهره آقای افضلی فرد آشنا هستند از بزرگان خود و پیشگسوتان خود شنیده ایم که این از یادگاران دفاع مقدس و سرباز واقعی ولایت و مثل شهید باکری برای استان ما وجود او باعث افتخار والگو برای جوانان این شهر است . و تمامی بسیجیان استان همیشه ایشان برای خود یک الگو واقعی و دینی در نظر می گیرند و به شجاعت او می بالند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار