رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان ایلام گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، نظام اسلامی را در مقابل هجمه ها و تهدیدهای دشمنان بیمه می کند.
کد خبر: ۱۸۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 14 February 2016

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان ایلام گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، نظام اسلامی را در مقابل هجمه ها و تهدیدهای دشمنان بیمه می کند.

به گزارش تابناک ایلام؛دکتر محمدتقی ساغری روز یکشنبه در نشست خبری با موضوع انتخابات اظهار کرد: از تمام مردم ولایتمدار استان ایلام تقاضا داریم برای مشارکت حداکثری در انتخابات در پای صندوق های رای حاضر شده و حضوری فعال و آگاهانه داشته باشند.
وی ابراز امیدواری کرد مردم این استان با حضور باشکوه در پای صندوق های رای و برگزیدن نامزدهای اصلح، برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم در تعیین سرنوشت خود بیافزایند.
رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان ایلام افزود: حلاوت و شیرینی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با انتخاب نامزدهای اصلح بیشتر می شود.
دکتر ساغری تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز ، شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان ایلام همگام با بزرگان جریان اصلاحات، مردم این استان و دیگر نقاط کشور را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت می کند.
وی یادآور شد: این شورا متشکل از دبیران و روسای احزاب اصلاح طلب استان و نخبگان برجسته فکری و سیاسی است که با رصد شرایط جاری کشور و استان و تغییر آرایش سیاسی، پس از انتخابات 92 ریاست جمهوری و با قصد مشارکت فعالانه در انتخابات هفتم اسفند تشکیل شده است.
رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان ایلام با اشاره به وجود امنیت پایدار و ستودنی در کشور گفت: در شرایط پر آشوب و پرتلاطم خاورمیانه، ایران اسلامی تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در آرامش و امنیت کامل قرار دارد.
وی اضافه کرد: فرآیند دست به دست شدن قدرت همواره از طریق انتخابات در کشور انجام می شود که برگزاری هر سال یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم، بهترین گواه و شاهد این مدعاست و از این نظر انتخابات هفتم اسفند نیز همچون گذشته باعث افزایش ضریب همبستگی و انسجام ملی خواهد بود.
دکتر ساغری افزود: قاطعانه اعتقاد داریم تفکر اصلاح طلبی دلسوز مردم، نظام و ولایت بوده و به همین سبب اصلاح طلبان در معرفی نامزدهای مورد حمایت خود این ویژگی ها را سرلوحه برنامه ها قرار داده اند.
وی با اشاره اینکه شعار انتخاباتی اصلاح طلبان امید، آرامش و رونق اقتصادی است، اظهار کرد: این شورا با برگزاری نشست های هم اندیشی متعدد، ضمن تعیین معیارهای مورد نظر برای معرفی نامزدهای مورد حمایت اصلاح طلبان شامل تقوا، پاکدستی، دلسوزی و حمایت از برنامه های دولت تدبیر و امید در دوره پسابرجام، سابقه و دیدگاه نامزدهای تایید صلاحیت شده را مورد بررسی قرار داده است.
رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان ایلام گفت: لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت این جریان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روزهای آینده و پس از اعلام نهایی نتایج بررسی صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان مشخص می شود.
دکتر ساغری افزود: برای مشخص شدن نامزدهای مورد حمایت این جریان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز در حال رایزنی و مذاکره هستیم.
استان ایلام با 590 هزار نفر جمعیت سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی (دو کرسی حوزه انتخابیه ایلام و یک کرسی حوزه انتخابیه دهلران) و یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه برگزار می شود. /ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار