کد خبر: ۱۸۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 13 February 2016


رییس هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان البرز از برگزاری نخستین دوره مسابقات رادیو کنترل (آرسی) با عنوان جام فجر در این استان خبر داد.

اردشیر درویشی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: این رقابت‌ها روز جمعه گذشته به میزبانی پیست کارتینگ مجموعه فرهنگی تفریحی شهید چمران کرج برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با استقبال کم نظیر علاقمندان و فعالان این ورزش در استان البرز و با نظارت داوران ملی فدراسیون کشور به انجام رسید.

درویشی تصریح کرد: مسابقات رادیو کنترل قهرمانی استان البرز در کلاس های آفرود، آنرود، باگی، بنزینی و درگ و دررده های سنی مختلف انجام شد.

رییس هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان البرز با بیان اینکه این هیئت ورزشی فعال ترین روزهای خود را در ایام دهه فجر داشته است گفت: با تلاش کمیته های مختلف هیئت استان برنامه های متنوعی در این مناسبت ملی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات آفرود آقایان و بانوان، موتورسواری بانوان، دریفت و رادیو کنترل در شهرهای مختلف استان برگزار و با استقبال عموم مردم مواجه شد.

درویشی در پایان افزود: همگانی کردن ورزش در میان اقشار مختلف مردم و ایجاد شور و نشاط در میان جوانان از اهداف اصلی این هیئت ورزشی در سال ۹۴ بود و بر این اساس همایش ها و مسابقات متعددی در راستای نیل به این هدف صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار