مسئول کمیته بادی بالانس استان کرمانشاه اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر همایش بزرگ "بادی بالانس" با حضور بانوان استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴ 10 February 2016
مسئول کمیته بادی بالانس استان کرمانشاه اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر همایش بزرگ "بادی بالانس" با حضور بانوان استان برگزار شد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، نوشین داردرفشی در همایش بزرگ بادی بالانس که در محل سالن شهید بهشتی ورزشگاه آزادی استان برگزار شد، عنوان کرد: این همایش در راستای توسعه ورزش های همگانی و در قالب حرکات تکنیکی و پیشرفته صورت گرفته است.

وی افزود: بادی بالانس ترکیبی از رشته های ورزشی تای چی، یوگا و کنترولوژی بوده که برای تأثیر بیشتر این ورزش بهتر است سه جلسه در هفته و بصورت استاندارد هر جلسه بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به این ورزش اختصاص یابد.

مسئول کمیته بادی بالانس استان کرمانشاه سلامت قلب و عروق، جلوگيری و كنترل بيماری‌ های عصبی، ديابت و فشار خون را از جمله فواید این رشته عنوان کرد و گفت: بادی بالانس موجب تسلط بر خود، قوی بودن، آرامش و تمرکز شده و می‌ تواند اثرات مفيدی بر تعادل جسم و روح، افزايش انعطاف‌پذيری، آرامش درون، سلامت جسمانی و افزايش استقامت داشته باشد.

داردرفشی در ادامه خاطرنشان ساخت: گروه‌های ویژه این ورزش شامل زنان باردار است که با توجه به حساسیت این دوره، تمریناتی برای تقویت مادران وجود دارد، همچنین در نشاط آوری کودکان و تحرک افراد سالمند بسیار مؤثر است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار