در هشتمین روز از دهه مبارک فجر پروژه‌های اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۱۷۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 08 February 2016
در هشتمین روز از دهه مبارک فجر پروژه‌های اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افتتاح و یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، رضا رحیمی معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه در مراسم افتتاح پروژه‌های اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه که امروز (19 بهمن) در کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه امروز در حوزه اقتصادی گام‌های خوبی در استان برداشته شده، گفت: با این وجود هنوز در مقوله اشتغالزایی برای جوانان کارهای زیادی در استان داریم.

رحیمی مدارس را مرکز توسعه همه جانبه جامعه دانست و گفت: توجه به مدارس می‌تواند پیشرفت‌های اقتصادی استان را در دراز مدت درپی داشته باشد، لذا نگاه ما به مدارس باید نگاه اساسی و همه جانبه باشد.

 دبستان 15 کلاسه مسکن مهر دولت آباد شهر کرمانشاه نخستین پروژه افتتاحی بود که با حضور محمدجواد محبت شاعر برجسته کرمانشاهی و به نام او افتتاح شد.

این دبستان با زیربنای 2195 مترمربع در زمینی به مساحت 2550 مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 29 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی ساخته شده است.

این دبستان مجهز به 15 کلاس درس، اتاقIT ، آزمایشگاه، کتابخانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد و سیستم اعلام و اطفای حریق است.

همچنین دومین و سومین آزمایشگاه نانوی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهر کرمانشاه در نواحی دو و سه آموزش و پرورش کرمانشاه افتتاح شد که اعتبار هزینه شده برای ساخت هرکدام از این دو آزمایشگاه 110 میلیون تومان است.

در ادامه  کلنگ مجتمع آموزشی 24 کلاسه ناحیه دو آموزش و پرورش شهر کرمانشاه به زمین زده شد.

اعتبار مورد نیاز این پروژه 4.5 میلیارد تومان است که از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان تامین می شود.

مدت زمان اجرای این مجتمع آموزشی با زیربنای 4200 مترمربع 18 ماهه است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار