همزمان با آغاز دهه مبارك فجر بیش از ۲۰۰ اثر برگزيده نقاشي اعضاي مراكز فرهنگي هنري ثابت كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان به روستاها سفر کردند تا كودكان روستايي نظاره‌گر خلاقيت و هنرمندي دوستانشان در شهر باشند.
کد خبر: ۱۷۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 08 February 2016

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، برپايي نمايشگاه نقاشي‌هاي اعضاي برگزيده مراكز فرهنگي هنري ثابت در سطح روستا، فرصت را براي كودكان روستايي فراهم كرد تا نظاره‌گر آثار هنري اعضاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان باشند.
 
رضا پورافين مسؤول كتاب‌خانه سيار روستايي بيرجند گفت: اين نمايشگاه با هدف تشويق كودكان و نوجوانان عضو كتابخانه سيار روستايي بيرجند به خلق آثار با موضوع و تكنيك‌هاي جديد در روستاهاي دستگرد، علي آباد، سورگ، بهدان، حاجي آباد برگزار شد.

 مربي كتابخانه سيار روستايي بيرجند خاطرنشان كرد: آثار نقاشي‌ با موضوعاتي مختلفي همچون «محيط زيست، سرزمين من، امام رضا (علیه السلام)، نماز، انقلاب و مردم» با استفاده از تكنيك‌ها ي ساده و با استفاده از گواش و آبرنگ خلق شده است.

 وي اضافه كرد: تاكنون 500 نفر از كودكان روستايي از اين نمايشگاه نقاشي ديدن كردند.

 پورافين در ادامه به ديگر برنامه‌هاي كتاب‌خانه سيار روستايي بيرجند اشاره كرد و گفت: برگزاري جشن پيروزي انقلاب، برگزاري كارگاه ساخت قاب عكس، گل‌هاي كاغذي و معرفي كتاب‌هاي انقلابي در قالب نمايشگاه از جمله برنامه‌هاي پيش بيني شده در كتاب‌خانه سيار روستايي بيرجند در ايام ا... دهه فجر است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار