رئیس هیئت قایقرانی استان همدان گفت: مریم کرمی و مریم امیدی پارسا دو قایقران همدانی به اردوی تیم ملی روئینگ بانوان دعوت شدند.
کد خبر: ۱۷۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 07 February 2016

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان گفت: مریم کرمی و مریم امیدی پارسا دو قایقران همدانی به اردوی تیم ملی روئینگ بانوان دعوت شدند.

به گزارش مهر،محمد ضروری با اشاره به دعوت قایقرانان همدانی به اردوی تیم ملی اظهار داشت: اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بازی‌های ساحلی بانوان در دریاچه آزادی زیر نظر بهناز مراد خانی برگزار می‌شود.

وی افزود: با دعوت فدراسیون مریم کرمی و مریم امیدی پارسا دو نفر از بانوان خوب قایقرانی استان همدان به این اردو دعوت شدند.

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان با اشاره به وضعیت هیئت قایقرانی استان همدان در بین سایر هیئت‌های ورزشی استان‌ها گفت: همدان در سال‌های گذشته در رشته قایقرانی پیشرفت داشته و حتی در مواردی از استان‌های صاحب دریا نیز جلوتر بوده است.

ضروری عنوان کرد: در حال حاضر همدان در رتبه هفتم کشور قرار دارد که برای استانی مانند همدان که فاصله طولانی با دریا دارد، این رتبه قابل‌ملاحظه است و نشان از استعداد فوق‌العاده ورزشکاران همدان دارد.

وی بابیان اینکه در استان همدان نیز به‌طورمعمول در بین هیئت‌های ورزشی در بین هیئت‌های برتر قرار داریم، بیان کرد: در سال جاری بر اساس ارزیابی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، هیئت‌های برتر ورزشی استان معرفی و هیئت قایقرانی در رتبه اول قرار گرفت.

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان عنوان کرد: کسب جایگاه مطلوب هیئت قایقرانی استان همدان چه در کشور و چه در بین هیئت‌های مختلف ورزشی در استان همدان نشان از حرکت رو به رشد و تلاش تک‌تک اعضای هیئت دارد.

ضروری بابیان اینکه هیئت قایقرانی استان همدان همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد، گفت: در این رشته اسیر یک یا دو نام نیستیم و همچنان و به‌طور مداوم به دنبال کسب استعدادهای بیشتر در این رشته هستیم تا علاوه بر حفظ جایگاه کنونی هیئت رشد نیز داشته باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار