با 65 درصد پیشرفت فیزیکی؛
مسئول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه تاکنون مبلغ یک هزار و 200 میلیون ریال اعتبار برای بازسازی ساختمان قدیمی شهرداری گرمی هزینه شده است، تصریح کرد: پیش بینی می شود این ساختمان در صورت تخصیص اعتباری در حدود دو هزار و 500 میلیون ریال، با کاربری موزه در سال 95 به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۱۷۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 06 February 2016

تاکنون بازسازی ساختمان سابق شهرداری شهرستان گرمی استان اردبیل با کاربری موزه، 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ساختمان سابق شهرداری گرمی، موزه می شود

به گزارش تابناک اردبیل، مسئول دفتر فنی اداره کلمیراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ساختمان سابق شهرداری گرمی را دارای دو طبقه به مساحت 252 مترمربع و زیربنای 363 مترمربع توصیف کرد و گفت: درحال حاضر این ساختمان جهت بازسازی، تجهیز و راه اندازی با کاربری موزه از سوی شهرداری گرمی به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری واگذار شده است.

ابراهیم شکری با اشاره به آغاز بازسازی ساختمان قدیمی شهرداری در سال 93، اظهار داشت: در حال حاضر عملیات اجرایی این ساختمان قدیمی 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون مبلغ یک هزار و 200 میلیون ریال اعتبار برای بازسازی ساختمان قدیمی شهرداری گرمی هزینه شده است، تصریح کرد: پیش بینی می شود این ساختمان در صورت تخصیص اعتباری در حدود دو هزار و 500 میلیون ریال، با کاربری موزه در سال 95 به بهره برداری برسد.

یعقوب غریب زاده مسئول پروژه بازسازی این ساختمان قدیمی نیز از جمله عملیات انجام یافته تاکنون به تعویض و جاگذاری تمامی درب و پنجره های جدید، تخریب و بازسازی کف ها و نازک کاری داخلی تمامی اتاق ها در دو طبقه، تکمیل آبدارخانه، احداث یک باب سرویس بهداشتی در خارج از ساختمان، اجرای بخشی از تأسیسات مکانیکی و الکتریکی در طبقات و ایزولاسیون پشت بام اشاره کرد.

ساختمان سابق شهرداری گرمی، موزه می شود

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار