معاون کمیته امداد خراسان جنوبی:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در ۱۰ ماه امسال ۱۸ هزار و ۷۶۴ حامی، حمایت مادی و معنوی از ۲ هزار و ۴۴۲ یتیم تحت پوشش این نهاد در استان را بر عهده دارند.
کد خبر: ۱۷۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱ 03 February 2016

سیدرضا حسینی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های قدیمی این نهاد است اظهار داشت: افراد خیر و نیکوکار می‌توانند در این طرح ملی و خداپسندانه با مراجعه به ادارات تابعه این نهاد و پایگاه‌های حامی یابی در مناسبت‌ها با انتخاب یک یا چند فرزند یتیم خود و با واریز ماهانه حداقل 300 هزار ریال به مدت یکسال یا بیشتر سرپرستی آنها را عهده‌دار شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام، ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار رعایت عزت نفس و حفظ کرامت انسانی ایتام و خانواده‌های آنان را از اهداف و سیاست‌های اجرایی این طرح است.

حسینی به طرح محسنین این نهاد اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور حمایت از خانواده‌های نیازمند دارای سرپرست شامل از کار افتاده، کهولت سن، بیمار صعب العلاج و غیره بوده که در حال حاضر3 هزار و 736 حامی، حمایت مادی و معنوی از خانواده‌ها را برعهده دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین تعداد 393 حامی طرح‌های شفا، کوثر، رضوان و غیره با این نهاد همکاری می کنند.

وی با اشاره به وجود 153 هزار و 842 مشترک طرح‌های این نهاد افزود: از این تعداد 129 هزار و 314 مشترک صدقات، 18 هزار و 764 حامی طرح اکرام ایتام، 3 هزار و 736 نفر حامی طرح محسنین و 2 هزار و 28 مشترک سایر طرح‌ها هستند که کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در طول سال به کمیته امداد اهدا می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار