فرماندار اردکان:
فرماندار اردکان گفت: بسیاری از مشکلات با حسن ظن، همدلی، همفکری و همزبانی قابل حل است.
کد خبر: ۱۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ 30 March 2015
بسیاری از مشکلات با همدلی قابل حل است
به گزارش تابناک یزد، حسین اسماعیلی انتخاب هوشمندانه رهبر معظم انقلاب برای شعار سال را نقشه راهی برای تحقق اهداف و سیاست های نظام خواند و افزود: لازمه موفقیت کشور در برهه حساس کنونی تحقق شعارسال است که در این بین دولت و ملت به یک اندازه سهم و وظیفه دارند.

وی به خدمات دولت در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: همراهی مردم در کسب موفقیت ها بسیار موثر و قابل توجه بوده است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه باید تلاش ها در جهت عملی کردن شعارها باشد، گفت: شعار سال را باید به عنوان یک نکته مثبت و پشتوانه، ملکه ذهنمان قرار دهیم و در ادامه مسیر شعارهای سال های قبل نیز حرکت کنیم.

این مسوول، با بیان اینکه تحقق برنامه ها و سیاست های کاری دولت تدبیر و امید همدلی مردم و مسوولان را می طلبد ادامه داد: سال جدید سال همدلی بیشتر مردم و مسوولان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار اردکان ادامه داد: ما باید با نگاه به فرصت های پیش رو دست در دست هم به همراه تمام دستگاه های اجرایی شهرستان برای رسیدن به هدف اصلی که همان توسعه متوازن شهرستان است گام برداریم و در این صورت است که همه روزها، روز اردکان خواهد بود.

اسماعیلی همکاری بیشتر بین شورای اسلامی و شهرداری را در سال جدید خواستار شد و خاطر نشان کرد: ما باید در سال جدید با نگاهی عمیق تر به مسائل در راستای پیشرفت شهرستان به دور از نگاه های شخصی و جناحی گام برداریم.

وی به پیشرفت شهرستان در زمینه استفاده از ظرفیت های گردشگری اشاره کرد و افزود: باتوجه به ظرفیت های شهرستان در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری و داشتن بافت تاریخی منسجم، می توانیم به یکی از قطب های توریستی کشور تبدیل شویم.

فرماندار اردکان با برشمردن جاذبه های گردشگری اردکان از جمله بافت تاریخی منسجم، وجود ریگزارهای بکر، اماکن تاریخی در بخش های مختلف از جمله خرانق و عقدا تاکید کرد: خوشبختانه در نیمه دوم سال گذشته اقدامات شایسته ای در این مسیر از سوی دستگاه های مربوطه از جمله میراث فرهنگی و گردشگری اردکان صورت گرفته که از جمله آن ها می توان نزدیک شدن به نتیجه موضوع طرح پردیسان اشاره کرد که امیدواریم با همدلی و همیاری شورای اسلامی شهر، شهرداری و همچنین همکاری بیش از پیش دستگاه های مربوطه به نتیجه نهایی برسیم.

اسماعیلی به اقدامات صورت گرفته در ستاد تسهیلات نوروزی برای سال جدید اشاره کرد و افزود: خوشبختانه امسال نسبت به سال های گذشته با تشکیل جلسات متعدد کمیته های نوروزی، برنامه ریزی صحیح و مطلوبی در راستای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی و در خور شان مردم شهرستان و اجرای برنامه های متفاوت به استقبال مسافرین نوروزی در سال 94 رفتیم که تا به امروز شاهد رشد ارائه خدمات به مسافرین نوروزی هستیم.

اردکان با 80 هزار نفر جمعیت در 60کیلومتری شمال شهریزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار