در دومین روز از دهه مبارک فجر هفت طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان اسدآباد به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۷۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶ 02 February 2016

در دومین روز از دهه مبارک فجر هفت طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان اسدآباد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، رئیس شبکه بهداشت شهرستان اسدآباد در حاشیه مراسم افتتاح همزمان پروژه‌ها اظهار کرد: برای پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده شده شهرستان در بخش بهداشت و درمان در مجموع اعتباری افزون بر ٩۵۵ میلیون تومان هزینه صرف شده است.

دکتر "حجت‌اله بهرامی" با اشاره به ساختمان مسکونی ۶ واحدی پزشکان متخصص در بیمارستان قائم(ع) افزود: با بهره‌برداری این طرح تعداد واحدهای مسکونی پزشکان اسدآباد به ١٨واحد افزایش یافت به طوریکه برای این پروژه اعتباری افزون بر ۵٢٠ میلیون تومان هزینه شده است.

وی همچنین در حاشیه افتتاح واحد زباله‌سوز بیمارستان قائم(عج) اظهار کرد: از این پس این طرح با ظرفیت ۵٠٠ کیلوگرم، کلیه زباله‌های عفونی بیمارستان قائم(عج) و امیرالمومنین(ع) و مطب‌های موجود را بی‌خطر می‌کند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این طرح به عنوان یکی از ضروریات در سطح بخش بهداشت و درمان احساس می‌شد، اضافه کرد: دستگاه زباله‌سوز به صورت متمرکز توسط دانشگاه علوم پزشکی خریداری و تحویل شهرستان شده است.

گفتنی است؛ بخش ایزوله تنفسی بیمارستان قائم(عج) با اعتبار ١۵٠ میلیون تومان، بخش CCU بیمارستان امیرالمومنین(ع) با اعتبار ١٣۵میلیون تومان، بهسازی بخش بیمارستان امیرالمومنین(ع)، بهسازی بخش جراحی زنان و بهسازی اتاق‌های استراحت پرستاران از دیگر پروژه‌هایی بود که در دومین روز دهه فجر در بخش عمران بهداشت و درمان شهرستان اسدآباد به صورت همزمان افتتاح و به بهره برداری رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار