همزمان با نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر 128 پروژه عمرانی، اقتصادی و بهداشتی در مناطق مختلف شهرستان اردبیل به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۷۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 01 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی اردبیل که صبح امروز همزمان با نخستین روز دهه فجر و با افتتاح مدرسه جهان علوم اردبیل برگزار شد، فرماندار اردبیل اظهار کرد: این پروژه‌ها با 129 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف آماده شده و تقدیم اهالی شهرستان اردبیل می‌شود.

جواد زنجانی افزود: این پروژه‌ها شامل 47 پروژه عمرانی و سازندگی، 26 پروژه دستگاه اجرایی، هفت طرح تولیدی و اقتصادی، 30 پروژه عمران روستایی، 13 پایگاه بهداشتی و درمانی به بهره‌برداری رسید.

وی با بهره‌برداری از این پروژه‌ها و حمایت از بخش خصوصی در توسعه و تقویت فعال کردن پروژه‌های عمرانی و خدماتی گفت: برای سال آینده نیز پروژه‌های بزرگی تدارک دیده شده است تا شاهد افتتاح آنها در ایام مختلف باشیم.

فرماندار اردبیل افتتاح مدرسه جهان علوم را نمودی از تلاش و دید فرهنگی دولت تدبیر و امید بیان کرد و افزود: ما امروز دبیرستانی را افتتاح کردیم که در سال‌های گذشته منشا خیر و برکت و تحولات علمی و فرهنگی باشد.

زنجانی تصریح کرد: از نوسازی و تجهیز مدارس در بهسازی و مقاوم‌سازی مدرسه جهان علوم که با تلاش و جدیت تمام و همت واقعی تلاش کردند و کوشیدند که این مدرسه را آماده کنند قدردانی می‌کنیم.

این مسئول یادآور شد: تلاش جدی و همه‌جانبه مسئولان تدبیر و امید بر این است تا در همه حوزه‌ها خدمات مطلوب و کیفی به مردم ارائه شده و شاهد توسعه و رونق روزافزون جامعه اسلامی باشیم.

فرماندار اردبیل با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر مقطع پیروزی انقلاب اسلامی را مقطع سعی و عزت و عظمت برای مردم ایران اسلامی توصیف کرد و گفت: باید این سرمایه عظیم را بیش از هر زمان دیگر قدر بدانیم.

زنجانی عظمت حضور مردم در راهپیمای 22 بهمن را به عنوان تجدید بیعت با آرمان امام، انقلاب و اسلام یادآور شد و بیان کرد: مردم اردبیل با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر عشق و دلدادگی خود را به نظام نشان خواهند داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار