فرمانده انتظامی بهاباد از دستگیری سارق و کشف اموال سرقتی از اماکن دولتی در زمان کمتر از دو ساعت توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 01 February 2016

به گزارش تابناک یزد، مهدی رحیم زاده اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت از انبار یکی از اداره های شهرستان بهاباد موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیق های اولیه مشخص شد که سارق یا سارقان با استفاده از تاریکی شب و دور بودن انبار از محل نگهبانی دست به این سرقت زده و با سرقت تعدادی اقلام از انبار از محل متواری شدند.
وی خاطر نشان کرد: بلافاصله با فعال کردن اکیپ گشت های انتظامی و بررسی مراکز جمع آوری ضایعات در شهرستان و استفاده از منابع و مخبران اموال مسروقه کشف و سارق دستگیر شد.
فرمانده انتظامی بهاباد با اشاره به شناسایی سارق این پرونده در کمتر از دو ساعت و کشف اموال مسروقه در یکی از مراکز ضایعات فروشی این شهرستان گفت: اموال مسروقه به مالباخته تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد با بیان اینکه کشف سریع پرونده ها از جمله راههای مهم جلب رضایت شهروندان و درخشش عملکرد پلیس در سطح جامعه است، از مردم خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار