عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: نشست‌های جنبش دانشجویی اردبیل با تعدادی از کاندیداهای مجلس به زودی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ 01 February 2016

پرویز پرزور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: جنبش دانشجویی نه برای کسی ستاد انتخاباتی افتتاح می‌کند و نه بر علیه کسی فضای تخریبی ایجاد می‌کند بلکه در یک فضای مبتنی بر عقلانیت و گفت‌وگوی متقابل و محترمانه، گفتمان انقلاب برای انتخاب اصلح را تبیین می‌کند.

وی تصریح کرد: جنبش دانشجویی اردبیل در روزهای اخیر در راستای تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح، در یک فضای کاملاً عقلانی و گفتمانی به‌جای فضای احساسی جلساتی را با کاندیداها و نمایندگان استان دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در این جلسات امکان بیان دیدگاه‌ها و نظرات کاندیداها در یک فضای منطقی از تریبون دانشگاهی فراهم شده و نظرات آنها از کانالی قابل اعتمادتر به نام جنبش دانشجویی که رسالت روشن‌گری دارد، به گوش مردم استان اردبیل می‌رسد.

پرزور افزود: در این جلسات برای گفت‌وگوی مستقیم و بدون واسطه با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، در وهله اول در چند روز آینده جلساتی را با حضور برخی از کاندیداهای حوزه انتخابی اردبیل و نهایتاً با کاندیداهای سایر شهرستان‌های استان نیز داریم که این جلسات در محیط دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: این جلسات بدون هیچ‌گونه جانب‌داری و توسط جنبش دانشجویی صرفاً به عنوان بستری برای شناخت بهتر مردم از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی که نقش کلیدی و سهم بزرگی در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور دارند، برگزار می‌شود.

پرزور اضافه کرد: کاندیداهای مجلس توسط جنبش دانشجویی و در قالب تشکل‌های دانشجویی استان دعوت کتبی و رسانه‌ای شده و در این جلسات حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از خطوط قرمز جنبش دانشجویی، جناحی و حزبی شدن و وابستگی سیاسی به جریانات یا حتی اشخاص است! جنبش دانشجویی خط امامی و آرمان‌خواه نه برای کسی ستاد انتخاباتی افتتاح می‌کند و نه بر علیه کسی فضای تخریبی ایجاد می‌کند بلکه در راستای وظایف و رسالت‌های اصلی خود در امر انتخابات، در یک فضای مبتنی بر عقلانیت و گفت‌وگوی متقابل و محترمانه، مواضع و گفتمان انقلاب برای انتخاب اصلح را تبیین کرده و روشن‌گری می‌کند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: تمامی اخبار، گزارشات جلسات و مواضع جنبش دانشجویی از طریق کانال‌های ارتباطی رسمی به اطلاع مردم استان اردبیل می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار