کد خبر: ۱۷۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 30 January 2016
به گزارش تابناک یزد، استاندار یزد با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، ابراز امیدواری کرد که با عنایت شورای نگهبان در حوزه تأیید صلاحیت‌های داوطلبان، زمینه‌های رقابت گسترده‌تری فراهم و انتخاباتی رقابتی برگزار شود.
"سید محمد میرمحمدی" در نشست شورای اداری شهرستان خاتم با گرامیداشت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ملت ایران با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و همبستگی، اتحاد و انسجام رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون و نظام جمهوری اسلامی ایران را مستقر کردند.

وی ادامه داد: ماه بهمن، بهار پیروزی ملت ایران است و خوشحالیم در زمانی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که با اجرایی شدن برجام، ایران اسلامی در بین کشورهای منطقه و جهان دارای عزت، اقتدار و امنیت بی‌نظیری است.

وی افزود: مردم دنیا تلاش‌های 2.5 ساله ‌گروه مذاکره‌کننده ایران را از شبکه‌های جهانی شاهد بودند و گروه دیپلماسی ایران با حمایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری، تدبیر رئیس‌جمهوری و منطق، آرامش، صبوری، شجاعت، ادب و تیزهوشی توانست به دنیا و کشورهای قدرتمند آن ثابت کند که ملت و دولت ایران جنگ‌طلب نیست، اهل منطق و گفت‌وگو است و از حق خود و ملت‌های مظلوم دنیا دفاع می‌کند.

میرمحمدی تصریح کرد: امروز درحالی‌که مردم کشورهای منطقه و همسایه در جنگ، خونریزی و ناامنی هستند، ملت ایران همراه با امنیت و آرامش زندگی می‌کنند که این نعمت بسیار بزرگی است و در این رابطه مدیون خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگرانی هستیم که با تقدیم جان‌ عزیزان خود از خاک و ناموس این سرزمین دفاع کردند.

استاندار با اشاره به دیدار با خانواده‌های شهدای شهرستان خاتم گفت: در این سفر 79 خانواده شهید مورد ملاقات 22 هیات از مدیران استانی قرار گرفتند و ما نیز با سه خانواده شهیدان والامقام دیدار کردیم.

وی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگری‌های آن‌ها را به ما یادآوری می‌کند و ما در خدمتگزاری صادقانه به مردم احساس مسئولیت بیشتری خواهیم داشت.

میرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت بالای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: باید تلاش کنیم انتخاباتی رقابتی داشته و در مقابل رأی مردم احساس مسئولیت داشته باشیم و از امانت آن‌ها صیانت کنیم تا ملت ایران بااحساس مسئولیت و اعتماد کامل در دو انتخابات پیش رو شرکت کنند.

وی ادامه داد: شایسته است با افزایش اعتماد عمومی زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنیم تا دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با مشارکت بالای مردم آگاه شوند که با ملتی آماده، توانمند، معتقد و همیشه درصحنه روبرو هستند.

استاندار با تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های فرماندار شهرستان خاتم، بخشداران و مدیران این شهرستان افزود: این همدلی‌ها و هماهنگی‌ها یک هم‌افزایی خوبی در شهرستان خاتم ایجاد کرده است و آثار و مزایای آن به مردم برمی‌گردد.

وی تصریح کرد: مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان در یک مسیر مشخص و با یک هدف که آن اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی و خدمت صادقانه به مردم است مشغول فعالیت هستند.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان گفت: شهرستان‌های خاتم، بهاباد، بافق و ابرکوه جزء شهرستان‌های کمتر برخوردار استان هستند و ما در توزیع اعتبارات به این مناطق محروم و خدمت به مردم آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

میرمحمدی ادامه داد: توزیع اعتبارات ما شفاف است و هیچ مسئله مبهمی با مردم نداریم و رسیدگی بیشتر به مناطق محروم استان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی اظهار کرد: در این رابطه گازرسانی به نقطه‌نقطه استان در اولویت کاری مسئولان ارشد استان است و علی‌رغم کمبود اعتبارات و تنگناهای مالی دولت تدبیر و امید، برای طرح گازرسانی به استان 80 میلیارد تومان اعتبار تخصیص‌ یافته و این در حالی است که در بهترین شرایط در دولت قبل این اعتبار 37 میلیارد تومان بوده است.

استاندار در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با همدلی، همبستگی و تلاش مضاعف زمینه توسعه پایدار استان در حوزه‌های مختلف فراهم شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار