استاندار اردبیل در دیدار با خانواده های گرامی شهدا:
استاندار اردبیل در این دیدارها با تجلیل از ایثار شهدا و تکریم خانواده ها اظهار داشت: این جوانانی که در دوران دفاع مقدس به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفته و از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کردند، حاصل تربیت والدین، نان حلال و دامن پاک مادران خود هستند.
کد خبر: ۱۷۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 30 January 2016

استاندار اردبیل در دیدار با خانواده های گرامی دارای دو شهید، شهدا را حاصل تربیت صحیح والدین، نان حلال و دامن پاک مادران عنوان کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش به همراه جمعی از مسوولان استانی با خانواده های گرامی شهیدان والامقام سیاوش و ناطق مسلم پور و هاشم و کاظم موسی زاده دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار اردبیل در این دیدارها با تجلیل از ایثار شهدا و تکریم خانواده ها اظهار داشت : این جوانانی که در دوران دفاع مقدس به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفته و از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کردند، حاصل تربیت والدین، نان حلال و دامن پاک مادران خود هستند .

وی با بیان اینکه وظیفه ماست که به خدمت خانواده های معظم شهدا برسیم خطاب به والدین عزیز شهدا گفت که دعا کنید ما هم ادامه دهندگان راه شهیدان باشیم .

گفتنی است، برادران شهید سیاوش و ناطق مسلم پور در سال 62 و 66 در منطقه جنوب و غرب و برادران شهید کاظم و هاشم موسی زاده در سال 62 و 70 در منطقه غرب و شمالغرب کشور به درجه شهادت نایل آمده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار