استاندار یزد در دیدار با خانواده شهدای خاتم گفت: شهدا با ایثار خود نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.
کد خبر: ۱۷۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 30 January 2016

به گزارش تابناک یزد، مسئولان استان یزد در آستانه فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دیدار خانواده های شهدای شهرستان خاتم رفتند و از صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.

استاندار یزد در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: شهدا با ایثار خود نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و ما باید تا همیشه تاریخ قدردان این عزیزان باشیم.
سید محمد میرمحمدی تصریح کرد: دشمن قسم خورده میهن اسلامیمان همواره در صدد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی ما بوده است ولی مردم ولایتمدار ما با تبعیت از رهبر فرزانه خود در برابر توطئه های آنان چون کوهی استوار ایستاده اند.
وی از روحیه ایثارگری خانواده های معظم شهدا قدردانی کرد و افزود: ایثار جان مرتبه اعلایی از گذشت است که مردم ما در طول دفاع مقدس با ایمان راسخ به خداوند متعال از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند.
نکته حائز اهمیت در این دیدارها بیان مسائل و مشکلات کلان منطقه توسط والدین شهدا بود و عدم طرح درخواست های شخصی کاملا مشهود بود.
شایان ذکر است در این برنامه مسئولان استان یزد متشکل از استاندار، فرماندار، ائمه جمعه، مدیران دستگاه های اجرایی و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه الغدیر استان در قالب 22 گروه با 79 خانواده شهرستان خاتم دیدار و از آنان دلجویی کردند.
شهید نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار