به دنبال رکود حاکم بر اقتصاد کشور و تشدید مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری این بار کارگران سرنگ‌سازی اردبیل نیز به عدم پرداخت حق و حقوق و مزایاشان اعتراض کردند.
کد خبر: ۱۶۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ 21 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، جمعی از کارگران سرنگ‌سازی اردبیل که صبح امروز این بار به جای استانداری در فرمانداری اردبیل به نشانه اعتراض جمع شدند خواستار حل مشکلات کارگری خود شده و از عدم پرداخت نشدن حق و حقوقشان در چند ماه اخیر به شدت گله‌مند بودند.

این کارگران زحمت‌کش و پرتلاش در عرصه جهاد تولید داخلی نه تنها به همت و اراده شبانه‌روزی خود برای تقویت جبهه تولید داخلی تاکید کردند از مسئولان امر خواستند تا کارفرما و مدیر این کارخانه را موظف به پرداخت حق و حقوق واقعی کارگران کنند تا معوقات و مطالبات این کارگران پرداخت شود.

این اعتراض‌های کارگری در حالی در اردبیل به صورت هفتگی برگزار می‌شود که بسیاری از واحدهای تولیدی استان به حالت تعطیل و یا نیمه تعطیل درآمده و توانی در این واحدهای تولیدی برای ادامه فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی وجود ندارد.

هفته گذشته نیز جمعی از کارگران سبلان پارچه و در هفته‌های گذشته نیز کارگران ذوب آهن و ... بارها به نشانه اعتراض از وضعیت معیشتی خود مقابل استانداری و فرمانداری اردبیل تجمع آرامی را برپا کرده و خواستار حل این مشکلات شدند.

به نظر می‌رسد با حاکم شدن وضعیت رکود در کشور و واحدهای تولیدی استان اردبیل مشکلات کارگری نیز تشدید شده و به نظر می‌رسد که در دوران پساتحریم باید مسئولان امر به جای شعار دادن برای راه‌اندازی واحدها و کارخانه‌های جدید به فکر تقویت و راه‌اندازی واحدهای نیمه فعال باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار