پرونده دومین جشنواره موسیقی 'سرود های حماسی و انقلابی' بسیج هنرمندان مازندران در آمل با انتخاب وتجلیل از 5 گروه برتر که جواز حضور در جشنواره سراسری موسیقی بسیج هنرمندان بسته شد.
کد خبر: ۱۶۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 20 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، در آیین اختتامیه دومین دوره این جشنواره که در مجتمع فرهنگی و هنری ولیعصر(عج) شهرستان آمل برگزار شد، ۱۱ اثر راه یافته به بخش اصلی و نهایی اجرا و درنهایت هیات داوران صاحبان ۵ اثر را منتخب و شایسته اهدای تندیس ویژه جشنواره، لوح تقدیر و جوایز نقدی دانست.

با رای هیات داوران دومین جشنواره موسیقی’ سرودهای حماسی وانقلابی’ بسیج هنرمندان مازندران در آمل، گروه ‘ محمدرضا اسحاقی’ ازبهشهر در بخش موسیقی محلی، گروه ابوالحسن خشرو ‘ از قائمشهر در بخش موسیقی سنتی، گروه رسول بلباسی ‘ ازقائمشهربا اجرای موسقی پاپ، گروه کانون بسیج هنرمندان ساری دربخش سرود و گروه ‘ حسام مختاری’ از ساری با موسیقی پاپ جواز حضور در دومین جشنواره سراسری سرودهای حماسی وانقلابی را که نیمه نخست بهمن ماه در شیراز برگزار می شود، را کسب کردند.
دبیر اجرایی دومین جشنواره موسیقی’ سرودهای حماسی وانقلابی’ بسیج هنرمندان مازندران گفت: درمجموع ۸۳ اثر از هنرمندان استان در بخش های ‘محلی ، سنتی ،پاپ، تکنوازی و گروه های سرود’ به دبیرخانه این جشنواره ارسال و پس از بازبینی آثار دریافتی توسط ‘جلال حیدری و محسن بافنده’ از استادان موسیقی مازندران درمجموع ۱۱ اثر برتر برای آیین اختتامیه انتخاب شد.
سعید سنبلیان افزود: به لحاظ کمی و کیفی آثار دریافت شده از هنرمندان بسیجی مازندران درمقایسه با دوره نخست آن خوب و قابل توجه بوده که فعالانه و با ارائه آثار فاخر و ارزشمند دراین دوره دوم جشنواره حضور داشتند.
وی ادامه داد: فراخوان این جشنواره با موضوع دفاع مقدس، مقابله با تفکر تکفیری، بسیج و شهادت طلبی و جان فشانی برای میهن در اردیبهشت ماه منتشر و تا دی ماه پایان ارسال آثار بود.
مرحله کشوری دومین جشنواره موسیقی’ سرودهای حماسی و انقلابی’ بسیج هنرمندان نیمه دوم بهمن ماه در شیراز برگزار خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار