مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تلاش می‌کنیم تا تمامی سرعت‌گیرهای غیرمجازی که در محورهای مواصلاتی استان اردبیل شکل گرفته، حذف و نسبت به برچیده شدن آنها اقدام کنیم.
کد خبر: ۱۶۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 19 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، خلیل محبت‌خواه عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه راه‌های استان اردبیل اظهار کرد: براساس تصمیم شورای ترافیک قرار است پلیس راه و اکیپ‌های راه و شهرسازی بازدیدهایی را از وضعیت سرعت‌گیرها در جاده‌ها و مسیرهای ارتباطی انجام دهند تا در صورت غیر ضروری بودن سرعت‌گیرها بساط آنها برچیده شود.

وی با بیان اینکه وجود سرعت‌گیرهای مختلف زمینه‌ای را فراهم کرده تا یک نارضایتی واقعی در بین شهروندان به وجود آمده و آنها نتوانند در مسیر ترددی خود به صورت ایمن و راحت رانندگی کنند، تصریح کرد: به نظر می‌رسد تعداد سرعت‌گیرهای موجود در سطح استان بیش از استانداردها و تعریف‌های قانونی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ‌در کنار برچیده شدن بساط سرعت‌گیرها آنچه که مهم به نظر می‌رسد تلاش جدی بر تکمیل پروژه‌های راهسازی در مناطق مختلف است که در اولویت راه و شهرسازی استان اردبیل است.

محبت‌خواه افزود: این پروژه‌ها شامل چهار بانده شدن محور اردبیل ـ سرچم، پروژه در حال اجرای بزرگراه اردبیل ـ مشگین‌شهر و همچنین پروژه چهار خطه کردن پارس‌آباد تا سربند است که همه این پروژه‌ها در حال حاضر با دقت و سرعت عمل بیشتر در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:‌ در فصل زمستان راهداران پرتلاش ما تلاش شبانه‌روزی را انجام می‌دهند تا در همه محورهای مواصلاتی ترددها به شکل ایمن و راحت انجام شود که این تلاش راهداران زمینه و بستر خوبی را فراهم کرده تا خدمات ارائه شده با مطلوبیت بیشتری همراه باشد.

محبت‌خواه اضافه کرد: در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آنچه که مهم به نظر می‌رسد اصلاح و بهسازی برخی از محورها و مسیرهای ارتباطی است که قطعاً این حرکت به افزایش روزافزون تردد ایمن و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای کمک می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار