فرماندار آبدانان :
فرماندار آبدانان از مسئولان ستادهای انتخاباتی داوطلبان و هواداران آنها خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات مربوط به تبلیغات، حفظ آرامش اجتماعی را مد نظر داشته باشند.
کد خبر: ۱۶۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 19 January 2016
 فرماندار آبدانان از مسئولان ستادهای انتخاباتی داوطلبان و هواداران آنها خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات مربوط به تبلیغات، حفظ آرامش اجتماعی را مد نظر داشته باشند.

به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری روز سه شنبه نقش ستادهای انتخاباتی را در ایجاد نشاط جمعی جامعه و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو مهم و موثر دانست.
وی اظهار کرد: ستادهای انتخاباتی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید ضمن آشنایی با موازین قانونی و روش های نوین تبلیغ و اطلاع رسانی، تلاش کنند وفاق ملی و اتحاد اسلامی را در زمان تبلیغات تحکیم بخشند.
عسگری انتخاباتی شدن فضای جامعه را یک ضرورت اجتماعی و منش معتبر سیاسی دانست و افزود: تزریق روحیه امید و طراوت به جامعه، استفاده از روش های تازه و متنوع تبلیغاتی، تعامل مستمر با مجریان و ناظران انتخابات، خودداری از هرگونه تنش و تقابل و برجسته کردن نقاط اشتراک اجتماعی مهم ترین وظیفه قانونی متولیان در ستادهای انتخاباتی داوطلبان است که باید مد نظر قرار گیرد.
فرماندار آبدانان سلامت روند انتخابات را هدف مشترک ستادهای انتخاباتی و مجریان دانست و تاکید کرد: حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای و مشارکت بالای آنان در این نمایش بزرگ ملی، باید در اولویت اول همه دست اندرکاران انتخابات باشد.
عسگری انتخابات را اوج مردم سالاری دینی در کشور دانست و یادآور شد: برگزاری موفق و آرام انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسنفد امسال، بعنوان یک پدیده باز دارنده، اقتدار جمهوری اسلامی را در جهان افزایش می دهد.
شهرستان 60 هزار نفری آبدانان در 167 کیلومتری جنوب ایلام همراه با شهرستان های دهلران، دره شهر و بدره در قالب حوزه جنوب استان ایلام یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.
در این حوزه انتخابیه از مجموع 27 داوطلب نام نویسی کرده در نهایت پس از بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی و نظارت 10 نفر تایید شدند./م

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار