دو خواهر دو قلو که با پوشش پسرانه اقدام به سرقت و زورگیری می‌کردند، بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۶۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 19 January 2016
دو خواهر دو قلو که با پوشش پسرانه اقدام به سرقت و زورگیری می‌کردند، بازداشت شدند.

به گزارش فرهیختگان، بامداد روز یکشنبه ماموران هنگام گشت‌زنی در خیابان ۲۱۸ شرقی نارمک تهران به سرنشینان یک خودروی پراید سفید که در حال سرقت لوازم از داخل خودرویی بودند مشکوک شدند و در صدد بررسی موضوع برآمدند.

متهمان به محض مشاهده ماموران از محل فرار کردند که عملیات تعقیب پلیسی آغاز شد و در همین حال خودروی متهمان از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام و مشخص شد خودرو نیز سرقتی است.

این تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه خودروی متهمان در محدوده میدان هروی منطقه پاسداران با شلیک چند تیر متوقف شد و هر سه سرنشین آن که ظاهرا سه پسر جوان بودند بازداشت شدند.
 در خلال تعقیب و گریز یکی از متهمان به نام «ساناز» از ناحیه پای راست مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد. دو متهم دیگر به نام‌های «الناز» و «آرمان» نیز به همراه خودروی مسروقه به کلانتری انتقال یافتند.
 
در بازجویی از متهمان مشخص شد دو تن از آنها خواهر دو قلو هستند که با پوشیدن لباس‌های پسرانه با همدستی متهم سوم، اقدام به سرقت می‌کنند.

از خودروی متهمان سه قبضه سلاح سرد، مقادیری مواد مخدر و تعداد زیادی اموال مسروقه که از خودروهای شهروندان به سرقت رفته بود، کشف شد؛ همچنین هر سه متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرائم خود اعتراف کردند.

 متهمان پس از اعتراف به جرائم خود به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند و پرونده برای بررسی بیشتر و کشف سایر جرائم این متهمان و همچنین استرداد اموال مسروقه به مالکان‌شان، در جریان است. /م


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار