فرماندار شهرستان سرعین گفت: مسابقات قهرمانی اسکی روی برف کشور در رده سنی نوجوانان به میزبانی شهر سرعین برگزار می شود.
کد خبر: ۱۶۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲ 18 January 2016

به گزارش خبرنگار ایرنا، عاطف ناصری دوشنبه شب در آیین رونمایی از پوستر سومین جشنواره زمستانی شهرستان سرعین افزود: شهرستان سرعین به عنوان نگین گردشگری در سطح کشور مطرح است و هر سال این شهر میزبان تعداد زیادی از مسافران بوده و برگزاری این گونه جشنواره باعث می شود که گردشگران در زمستان نیز به این شهر سفر کنند.
وی اظهار کرد: سومین جشنواره زمستانی شهرستان سرعین با شعار ' لذت زمستانی با خانواده در چشمه های بهشتی' برگزار می شود و باید با برنامه ریزی مناسب و اجرای پرمحتوای این جشنواره بتوان از این فرصت برای درآمدزایی استفاده کرد.
ناصری بیان کرد: برگزاری این جشنواره در واقع یک حرکت مدنی و جمعی است که توسط اهالی شهرستان سرعین صورت گرفته و در تأمین اعتبارات لازم برای برگزاری این جشنواره اهالی شهرستان سرعین، تشکل ها صنفی و اقتصادی مثل شورای شهر و شهرداری سرعین مشارکت کردند که حدود 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برای برگزاری این جشنواره هزینه می شود.
فرماندار افزود: بیش از 85 درصد اعتبارات مورد نیاز توسط مردم و بخش خصوصی شهرستان سرعین تأمین شده و هیچ گونه اعتبار دولتی برای برگزاری این جشنواره تعلق نگرفته و خوشبختانه بخش خصوصی شهرستان سرعین در این گونه فعالیت ها، الگویی برای سایر مناطق است.
او اظهار کرد: همزمان با برگزاری جشنواره در روزهای 15 و 16 بهمن ماه مسابقات قهرمانی اسکی روی برف کشور در رده سنی نوجوانان و در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد که قطعا میزبانی این مسابقات نیز در حضور حداکثری مسافران در این شهرستان تأثیرگذار خواهد بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار