مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تحقق 125 درصدی تعهد ایجاد اشتغال توسط این اداره کل در سالجاری خبرداد.
کد خبر: ۱۶۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ 18 January 2016
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از تحقق 125 درصدی تعهد ایجاد اشتغال توسط این اداره کل در سالجاری خبرداد.

مهندس علی فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهارکرد: در طول سال 93 اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هفت درصد بیشتر از تعهد خود برای ایجاد اشتغال انجام داد که در نهایت منجر به ایجاد اشتغال برای 887 نفر شد.

وی ادامه داد: همچنین در سالجاری تعهد این اداره کل برای ایجاد اشتغال در بخشهای مختلف خود 960 نفر است که تاکنون موفق به ایجاد اشتغال برای 995 نفر شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: این اداره کل درنظر دارد تا پایان سالجاری برای 1200 نفر شغل ایجاد کند.

فعله گری خاطرنشان کرد: با انجام این مهم تحقق ایجاد اشتغال اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه به 125 درصد خواهد رسید.

وی یادآور شد: بخش قابل توجهی از این ایجاد اشتغال مربوط به حوزه صنایع دستی است که نشان از پتانسیل بالای این حوزه در ایجاد اشتغال برای جوانان استان دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: هرچقدر بتوانیم زمینه جذب گردشگران داخلی و خارجی در استان استان را فراهم کنیم، یقینا در ایجاد اشتغال پایدار برای مردم استان نیز موفق خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: پتانسیل استان کرمانشاه در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بسیار قابل توجه است و تنها کافی است توجه و حمایت مدیران ارشد استان به این بخش بیشتر شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار