هشت قایقران همدانی برای حضور در اردو‌ی تیم ملی دعوت شدند.
کد خبر: ۱۶۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 18 January 2016
هشت قایقران همدانی برای حضور در اردو‌ی تیم ملی دعوت شدند./دعوت از 8قایقران دراردوی تیم ملی

به گزارش فارس، قایقرانی همدان همچنان در حال سپری کردن روز‌هایی پر از موفقیت است به طوری که خبر‌های خوشایندی از حضور قایقرانان همدانی در اردو‌ی تیم‌های ملیدر دو بخش آقایان و بانوان به گوش می‌رسد.

در هفته گذشته فدراسیون قایقرانی اقدام به برگزاری اردو‌های مختلف کرد که در این اردو‌ها قایقرانان همدانی نیز حضوری چشمگیر داشتند.

برگزاری اولین مرحله اردوی آمادگی و تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام مردان در رده بزرگسالان، تست انتخابی تیم ملی کایاک جوانان و اردوی تیم ملی روئینگ بانوان از جمله این موارد بود.

اولین مرحله اردوی تیم ملی آب‎های آرام مردان بزرگسالان با حضور قایقرانان در بخش کایاک و کانو در مسافت 2000 متر برگزار شد و ورزشکاران به صورت تایم‌تریل با یکدیگر رقابت کردند؛ در بخش کایاک مصطفی نوری و کیانوش سفته‌گوش دو قایقران همدانی حاضر در این اردو در رده‌های چهاردهم و هفدهم قرار گرفتند.

در بخش کانو نیز علیرضا حسینی و یاسین قمری دیگر پارو به دستان استان موفق به کسب عناوین ششم و هفتم شدند.

تست انتخابی تیم ملی کایاک مردان رده سنی جوانان با حضور 15 قایقران در مسافت 2000 متر به صورت تایم تریل برگزار شد که ایمان مخملی و امین گوهریان دو قایقران استان بودند و عناوین سیزدهم و پانزدهم را به دست آوردند.

اولین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بانوان نیز به منظور شرکت در بازی‌های آسیایی ساحلی ویتنام با شرکت چهار قایقران تشکیل خواهد شد که مریم کرمی بانوی همدانی دعوت شده به این اردو است.

اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان نیز در دو بخش کایاک و کانو در رده‌های بزرگسالان و جوانان با حضور 28 قایقران از اول بهمن ماه برگزار می‌شود که آرزو حکیمی در بخش بزرگسالان کایاک تنها قایقران دعوت شده استان به این اردو است.

با توجه به وعده نونوار شدن قایق‌های استان با اختصاص اعتبار لازم و ایجاد امکانات به منظور پیگیری مداوم تمرینات استعداد‌ها در این رشته ورزشی، امید به افزایش سهمیه‌ استان در اردو‌های تیم ملی دوچندان شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار