فرماندار دهلران؛
امید علی سبزی روز جمعه در حاشیه آئین پیاده روی خانوادگی در دهلران اظهار کرد: شهرستان مرزی دهلران دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه وبالفعل برجسته در زمینه های نفت وگاز،آب و خاک وکشاورزی و گردشگری است.
کد خبر: ۱۶۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 16 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار دهلران از فراهم بودن زمینه برای حضور سرمایه گذار و گردشگر در این شهرستان مرزی خبرداد.
امید علی سبزی روز جمعه در حاشیه آئین پیاده روی خانوادگی در دهلران اظهار کرد: شهرستان مرزی دهلران دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه وبالفعل برجسته در زمینه های نفت وگاز،آب و خاک وکشاورزی و گردشگری است.
وی با اشاره به خدمات واقدامات دولت تدبیر و امید در این شهرستان افزود: متناسب با این ظرفیت ها زمینه برای حضور سرمایه گذران فراهم است .
فرماندار دهلران به قدمت تاریخی 10 هزار ساله این شهرستان وآثاز تاریخی،تفریحی و گردشگری دفاع مقدس آن اشاره و گفت:از همه گردشگران نیز دعوت می شود برای دیدن جاذبه های طبیعی و تاریخی دهلران وسرمایه گذاری در این بخش به این شهرستان مرزی سفر کنند.
سبزی چشمه های قیر،غار خفاش و چشمه های آبگرم را از مهمترین ظرفیتهای بخش گردشگری دهلران دانست وافزود: این شهرستان بواسطه داشتن امامزاده های بسیار به دارو سادات نیز معروف است.
وی با اشاره به جمعیت 70هزار نفر دهلران و وسعت 7هزار کیلومتر مربعی آن افزود:این شهرستان مرزی با 220 کیلومتر مرز مشترک و ظرفیت های متنوع خدادادی به لحاظ جمعیت دومین شهرستان استان وبه لحاظ وسعیت نیز اولین شهرستان استان ایلام می باشد.
فرماندار دهلران با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر همگانی کردن ورزش افزود: همه باید تلاش کنند تا ورزشهای همگانی در کشور توسعه یابد.
سبزی با اشاره به مشارکت بیش از 30هزار نفری مردم این شهرستان در این همایش افزود: مردم مرزدار،ولایت مدار و شهید پرور دهلران همیشه با شور ونشاط در برنامه ها حضور دارند و در این همایش نیز بخوبی نشان دادند که برای ورزش و سلامتی اهمیت خاصی قایل هستند و امیدواریم این حضور پر رنگ را در انتخابات هفتم اسفند برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری شاهد باشیم.
فرماندار دهلران علاوه بر تهیه یک دستگاه خودروی پراید بعنوان جایزه ویژه این همایش در خصوص تامین کمک هزینه سفر یک خانواده برای مشهد مقدس نیز موافقت کرد./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار