بسیاری از روستاهای تابعه دهستان طرن واقع در شهر زرنه از نعمت گاز محروم و همچنان چشم انتظار تلاش مسئولینند.
کد خبر: ۱۶۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸ 15 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، بسیاری از روستاهای تابعه دهستان طرن واقع در شهر زرنه از نعمت گاز محروم و همچنان چشم انتظار تلاش مسئولینند.

روستاهای دهستان طرن چشم انتظار گازرسانی(+تصاویر)

ايلام بيدار به نقل از جویزر، گزارش داد: بسیاری از روستاهای تابعه دهستان طرن واقع در شهر زرنه از نعمت گاز محرومند.

با وجود اینکه این در بسیاری از این روستاها همچون طرن ، شورابه خوران ، چهل زرعی ، باباگیر و ویله علمک گاز نصب شده است اما مردم این روستاها همچنان چشم انتظار گاز رسانی هستند.

روستاهای دهستان طرن چشم انتظار گازرسانی(+تصاویر)

خورانی دهیار روستای طرن در گفتگو با خبرنگار ما گفت : مردم این روستاها همچنان از چراغ خانگی و یا بخاری نفتی برای گرم کردن فضای خانه استفاده می کنند که این امر با هزینه فراوان همراه  می باشد که باعث شده است همچنان این روستاها در محرومیت بسر ببرند.

وی افزود : گودبرداری و حفاری برای لوله های گاز آسیبی دیگر است که باعث شده معابر و خیابانهای روستا در فصل زمستان از چهره نامناسبی برخوردار باشند ، البته در این راستا مسئولین تلاش خود را کرده اند اما در مسیر گاز رسانی به این روستاها متاسفانه معارضانی وجود دارد که اجازه عبور مسیر لوله از زمینهای خود را نداده اند و این امر نیز یکی دیگر از دلایل عدم گاز رسانی به این روستاهاست.


روستاهای دهستان طرن چشم انتظار گازرسانی(+تصاویر)


طاهر سواری بخشدار زرنه در این خصوص به خبرنگار ما گفت : تمام تلاش ما این است که گاز به روستاهای مذکور  برسد و در حال حاضر نیز عملیات لوله گذاری در حال انجام است.

وی افزود : کار علمک گذاری در روستاها و درب منازل انجام شده است ولی در حدود 5 کیلومتر از مسیر هنوز لوله گذاری نشده است ، پیمانکار در حال تکمیل این پنج کیلومتر است و بزودی این روستاها از نعمت گاز برخوردار خواهند شد./پ


روستاهای دهستان طرن چشم انتظار گازرسانی(+تصاویر)


منبع: پایگاه خبری تحلیلی ایلام


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار