کد خبر: ۱۶۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 12 January 2016

به گزارش تابناک یزد،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: به دنبال وقوع قتل جوان 29 ساله‌ای در شهر هرات شهرستان خاتم، قاتل در مدت زماني کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

"ابوالفضل توکلی" با اعلام این خبر افزود : در پی وصول گزارش یک فقره قتل در ساعت 23 پنج‌شنبه 18 دی ماه و اعلام کشف جسد خون‌آلودي در حاشیه شهر، مراتب جهت بررسی‌های دقیق قضایی و انتظامی در دستور کار قرار گرفت.


وی با اشاره به حضور سریع مقامات قضایی و انتظامی در محل اعلام شده کشف جسد، اظهار كرد: جسد پشت منازل نیمه‌ساز حاشیه شهر رها شده بود كه پس از شناسايي مشخص شد كه جسد متعلق به فردي به نام محمد - ت، 29 ساله است كه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

توكلي ادامه داد: با توجه به این که قتل در محل خانه‌های مسکونی نیمه ساز رخ داده بود، جسد مقتول توسط نگهبان اين ساختمان‌ها کشف و گزارش شده بود.

 این مقام قضایی خاطرنشان کرد : پس از بررسی‌های اولیه محرز شد که مقتول آخرین بار با یکی از کارگرهای ساختمانی خود که اهل یکی از استان های شرقی کشور بوده، تماس و قرار ملاقات داشته است.

وي افزود: از طرفي پس از جستجوی بیشتر، آلت قتاله که یک چاقوی بزرگ بود نیز از داخل خودروی مقتول که در فاصله چند صد متری محل وقوع قتل رها شده بود، کشف شد.

دادستان خاتم ابراز كرد: با انجام تحقیقات گسترده و با بکارگیری امکانات قضایی و انتظامی، قاتل شناسایی و با هماهنگی قضایی صورت گرفته در کمتر از 24 ساعت، فرد قاتل درحوزه قضایی یکی از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان در حالی که قصد فرار به سمت نقاط مرزی جنوب شرق و احتمالا خروج از کشور را داشته است، دستگیر و بازداشت شد.

توکلی در پايان یادآور شد: حسب تحقیقات اولیه نامبرده به ارتکاب قتل اقرار كرده ولي تحقیقات مقدماتی هم چنان در جریان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار