کد خبر: ۱۶۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 11 January 2016

به گزارش تابناک یزد،سرمربیان تیم‌های والیبال شهرداری تبریز و آلومینیوم هرمزگان در پایان دیدار روز گذشته از بازی تماشاگرپسند تیم‌هایشان ابراز رضایت کردند.

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال تیم شهرداری تبریز در خانه با نتیجه 3 بر صفر مهمانش آلومینیوم هرمزگان را با شکست بدرقه کرد. عادل بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز درباره پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم المهدی بندرعباس، گفت: هر 2 تیم بازی باکیفیتی را از خود به نمایش گذاشتند که در آن تیم ما موفق شد با ارائه یک نمایش برتر نسبت به حریف، پیروزی را مال خود کند.

وی در ادامه گفت: ما به این 3 امتیاز نیاز داشتیم و امیدواریم در دیدارهای آینده نیز به پیروزی‌های پی‌درپی خود ادامه و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی ارتقا دهیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با اشاره به روند رو به رشد این تیم گفت نخستین هدفی که ما امسال دنبال می‌کنیم، قرار گرفتن در جمع 8 تیم برتر مسابقات و صعود به مرحله پلی‌آف است اما تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا بتوانیم در رتبه‌های بالاتری قرار بگیریم و با حریف نسبتاً آسانی روبه‌رو شویم.

بناکار درباره بازی مقابل اردکان یزد گفت: این تیم هم نشان داده که در خانه حریف سرسختی است و مطمئنا ما کار راحتی در برابر آنها نخواهیم داشت اما امیدوارم که بتوانیم روند روبه رشد خود را حفظ کنیم و با سه امتیاز از یزد بازگردیم.

کاپ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار