کد خبر: ۱۶۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 11 January 2016

به گزارش تابناک یزد،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان یزد از برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه روستائیان و عشایر استان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.حجت الاسلام و المسلمین "علي محمد سلطانی" ضمن اشاره به برگزاری مسابقات قرآن ویژه  روستائیان و عشایر استان، اعلام كرد: این مسابقات در دو مرحله استانی و شهرستانی و دردو بخش برداران و خواهران برگزار می‌شود.


وی با بیان این که مسابقات شهرستانی در تاریخ پنجم بهمن ماه برگزار می‌شود، افزود: در این مسابقات برادران روستایی و عشایری در رشته‌های مفاهیم و تفسیر از جلد اول تفسیر نمونه، حفظ 15، کل و قرائت و خواهران نیز همانند برادران بجز در رشته قرائت شرکت خواهند کرد.

سلطانی یادآور شد: داوطلبان واجد شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به مراکز خدمات جهادکشاورزی دهستان‌ها، ادارات و نمایندگی‌های کمیته امداد شهرستان ها ، پایگاه‌های بسیج روستایی و عشایری و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مراجعه کنند.

وی در خصوص تأثیر قرآن و برگزاری مسابقات قرآنی در جامعه، تأکید کرد: برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن اگر چه تأثیر مهمی در جامعه دارد، اما همه آن مقدمه‌ای به شمار می‌رود تا در انسان ایجاد انگیزه کند و زمینه‌ای را فراهم کند تا بتوانیم به کلام خدا خدمت کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در پايان نيز ابراز كرد: مسابقات قرآن کریم از جایگاه ویژه‌ای در کشور ما برخوردار است چرا که در راستای توسعه فرهنگ دینی و اسلامی در داخل و خارج از کشور بسیار تأثیرگذار است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار