استاندار ايلام:
مهندس"محمدرضا مرواريد"در ديدار با فرمانده يگان ويژه اين استان با بيان اينكه بالابردن احساس امنيت در جامعه بسيار مهمتر از وجود امنيت است، ابراز داشت: اساس همه فعاليت هاي پليس در جامعه بايد بر مبناي احساس آرامش و امنيت باشد و چشمان بيدار، تلاش بي وقفه و دستان توانمند پليس را هميشه مردم احساس کنند.
کد خبر: ۱۶۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 11 January 2016
استاندار ايلام در ديدار با فرمانده يگان ويژه اين استان گفت: يگان ويژه، مظهر اقتدار ناجا و جامعه اسلامي است و اين اقتدار در مواجهه با قانون شكنان، بسيار قاطع و در برابر مردم، مقتدر همراه با عطوفت و مهرباني است.

به گزارش تابناک ایلام، مهندس"محمدرضا مرواريد"در ديدار با فرمانده يگان ويژه اين استان با بيان اينكه بالابردن احساس امنيت در جامعه بسيار مهمتر از وجود امنيت است، ابراز داشت: اساس همه فعاليت هاي پليس در جامعه بايد بر مبناي احساس آرامش و امنيت باشد و چشمان بيدار، تلاش بي وقفه و  دستان توانمند پليس را هميشه  مردم احساس کنند.

وي، امنيت و مشارکت را نتيجه اعتماد اقشار مختلف مردم اجتماع به پليس عنوان کرد و بيان داشت: اعتقاد و اقتدار پليس يک ارتباط دو سويه است به گونه اي که هر قدر اين اعتماد بيشتر باشد، اقتدار پليس نيز تقويت مي شود.

استاندار ايلام، ايمان و اعتقاد به خدا، التزام به ولايت فقيه، تلاش در جهت ارائه خدمات بي منت به مردم را از جمله ويژگي هاي پليس جامعه اسلامي دانست و افزود: يگان ويژه، مظهر اقتدار ناجا و جامعه اسلامي است و اين اقتدار در مواجهه با قانون شكنان بسيار قاطع و در برابر مردم،  همراه با عطوفت و مهرباني است و حضور پررنگ و با نشاط يگان ويژه درماموريت هاي استان، اطمينان خاطر و آرامش روحي و رواني مردم را به دنبال دارد.

در ادامه اين ديدار سرهنگ "احمدنورعلي" فرمانده يگان ويژه ايلام نيز بيان کرد: در سالي که به فرمايش مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به نام "همدلي و همزباني دولت و ملت" نامگذاري شده است، بايد بهترين خدمات را به مردم ارائه کنيم و با تلاش فراوان، پويايي و شکوفايي را براي کشور عزيزمان به ارمغان آوريم.سرهنگ نورعلي با اشاره به نقش بي بديل مردم در انجام به موقع و صحيح ماموريت هاي يگان ويژه، بيان كرد: افزايش ارتباط مردم با يگان ويژه نشان دهنده اعتماد مردم به اين نيروي خدوم است و هدف اصلي ما مردم داري و مردم محوري است.

گفتني است، در پايان اين ديدار فرمانده يگان ويژه ايلام به نمايندگي از فرماندهي يگان هاي ويژه ناجا با اهدا لوح سپاس از تلاش استاندار استان درمراسم اربعين حسيني تقدير و تشکر کرد./پ

منبع:  پایگاه خبری پلیس ایران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار