فرماندارچرداول درجلسه شورای اداری این شهرستان مطرح کرد
هیات های اجرایی ودستگاههای نظارتی شهرستان در زمینه برگزاری انتخابات نهایت تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی بزرگ وسرنوشت ساز بکار خواهند گرفت ودر تمامی مراحل انتخابات از رسیدگی به پرونده کاندیداها وتبلیغات تابرگزاری انتخابات تنها قانون ملاک عمل خواهد بود
کد خبر: ۱۵۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 06 January 2016
فرماندار چرداول گفت:استفاده از اموال دولتی درحمایت از کاندیداهای انتخاباتی ممنوع است ودر صورت مشاهده بدون اغماض بامرتکبین برخورد قانونی به عمل خواهد آمد

به گزارش تابناک ایلام، «پرویز کولانی» در جلسه شورای اداری چرداول اظهار کرد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به کشور ما هستند و می‌خواهند انتخابات ما را تحت تأثیر قرار دهند و حضور حداکثری مردم در انتخابات با همدلی و هم‌زبانی و انتخاب افراد اصلح باعث شکست دشمنان خواهد بود.

وی بابیان اینکه 69شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان چرداول آماده رأی‌گیری هستند، افزود:هیات های اجرایی ودستگاههای نظارتی شهرستان در زمینه برگزاری انتخابات نهایت تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی بزرگ وسرنوشت ساز بکار خواهند گرفت ودر تمامی مراحل انتخابات از رسیدگی به پرونده کاندیداها وتبلیغات تابرگزاری انتخابات تنها قانون ملاک عمل خواهد بود.

فرماندار چرداول با تأکید بر اینکه دهه فجر یک عرصه حماسه‌آفرینی است که همه ما باید این حماسه ملی را جشن بگیریم، خاطرنشان کرد: در دهه فجر تعدادی طرح عمرانی و رفاهی در سطح این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

وی گفت: مدیران ومسوولان ادارات و نهادهای شهرستان چرداول در مراسمات فرهنگی حضورداشته باشند ومسوولان باید پاسخگویی به مردم و خدمت بی‌منت را فراموش نکنند.

کولانی بابیان اینکه آل سعود و وهابیون هم‌پیمانش بانام اسلام به اسلام ضربه می‌زنند، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری خون ریخته شده این عالم مجاهد و سایر مسلمانان بی‌گناه دامن حکام آل سعود را خواهد گرفت و آن‌ها را نابود خواهد کرد.

فرماندار شهرستان چرداول با اشاره به اینکه در بحث انرژی هسته‌ای دولتمردان ما ثابت کردند که جمهوری اسلامی ایران اهل گفتگو و منطق است، تصریح کرد: قطع روابط دیپلماتیک و خنده‌دار چند کشور کوچک عربی و آفریقائی با جمهوری اسلامی ایران به ضرر آن‌ها بوده و این کشورها یقیناً از این قطع رابطه ضرر خواهند کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار