مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از برگزاری جشنواره رسانه و شهدا در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۵۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 06 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از برگزاری جشنواره رسانه و شهدا در ایلام خبر داد.

خبرگزاری فارس از ایلام به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام، گزارش داد: سلمان رستمیان اظهار داشت: 22 اسفند روز بزرگداشت شهداست و در استان ایلام برنامه‌ای در این راستا تدوین شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: قرار است در این روز از فعالان عرصه رسانه که در حوزه فرهنگ شهادت تلاش کرده‌اند، تقدیر به عمل آید.

وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در راستای انتخاب فعالان عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از فعالان رسانه‌های استانی اعم از سایت‌ها، سامانه‌های خبری، نشریات محلی، هفته‌نامه و ماهنامه‌های محلی و نمایندگان جراید کثیرالانتشار که در استان ایلام فعالیت دارند دعوت می‌کند آثار منتشره خود را اعم از خبر، گزارش، مقاله، یادداشت، دل‌نوشته، آثار مکتوب شهدا و ایثارگران که در نشریات خود چاپ کرده‌اند به واحد روابط عمومی ارجاع دهند تا از این آثار در روز شهدا تجلیل به عمل می‌‌آید.

این مسئول با بیان اینکه از نفرات برتر طی مراسمی به مناسبت هفته بزرگداشت روز شهدا تجلیل می‌شود، اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا تاریخ سی‌ام بهمن ماه سال جاری بوده و مهلت مذکور تمدید نخواهد شد.

رستمیان تصریح کرد: آثار ارائه شده حتما باید قبلا در رسانه‌های ارتباطی چاپ شده باشد و نسخه اصلی همراه با یک لوح فشرده تحویل شود./پ
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار