کد خبر: ۱۵۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 05 January 2016


معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز گفت: اجرای دومین دوره جشنواره پلیس و رسانه را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدمحمدرضا خسروی ظهر امروز در این جلسه هم‌اندیشی مدیران رسانه‌های استان البرز با معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز اظهار داشت: متاسفانه در گذشته چهره مناسبی از استان البرز و به ویژه شهرستان کرج در رسانه‌ها به نمایش گذاشته نمی‌شد و برخی از رسانه‌ها اخبار منفی و جرایم این منطقه را پوشش می‌دادند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که استان البرز دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ارزشمندی است و جزو مناطقی به شمار می‌آید که از امنیت مطلوبی برخوردار بوده و انتشار چنین خبرهایی چهره استان را مخدوش کرده بود.

این فرمانده ارشد انتظامی افزود: خوشبختانه با تعامل و همراهی و دوراندیشی نیروی انتظامی و رسانه‌های استان البرز، این فضا تا حد بسیار زیادی اصلاح شده و واقعیت‌های اصلی استان و توانمندی‌های البرز به درستی به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

خسروی با اشاره به در پیش بودن ایام انتخابات، گفت: در این شرایط اولویت اصلی حفظ امنیت موجود و برگزاری باشکوه و قانونمند و حداکثری انتخابات است و در این زمینه باید تعامل رسانه‌ها و نیروی انتظامی بیش از پیش گسترش یابد.

وی افزود: انتظاری که از رسانه‌ها داریم این است که با درک صحیح شرایط، در آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی جامعه تلاش بیشتری داشته و همراهی خود را با نیروی انتظامی افزایش دهند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز گفت: در همین راستا نیروی انتظامی نیز طرح‌های ویژه‌ای را در دستور کار دارد، از جمله اینکه اجرای دومین دوره جشنواره پلیس و رسانه را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

خسروی همچنین از رسانه‌ها خواست تا مواردی از جمله رعایت اخلاق و عفت عمومی و تلاش برای حفظ آبروی افراد، رعایت ملاحظات امنیتی و انتظام استانی، عدم انتشار اخباری که اثرات مخرب در جامعه دارد، برجسته نشان دادن سهم و مشارکت مردم در ارتقای امنیت عمومی، برجسته کردن علل و عوامل وقوع جرم را در زمان انتشار اخبار و گزارش‌های خود رعایت کنند.

همچنین در این جلسه از سوی اصحاب رسانه پیشنهادهایی از جمله تشکیل اتاق فکر نیروی انتظامی و اصحاب رسانه، ایجاد کانال ارتباطی مناسب میان خبرنگاران و نیروی انتظامی استان البرز و ... را مطرح کردند که در پایان این پیشنهادها به تصویب رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار