طی مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی از برترین‌های مدیریت بحران استان در بیرجند تجلیل و ۱۳ ميليارد ريال اقلام امدادي و عملياتي مديريت بحران در شهرستان هاي استان توزيع شد.
کد خبر: ۱۵۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 28 December 2015

 وجه الله خدمتگزار ظهر امروز  در مراسم تجلیل از برترین‌های مدیریت بحران خراسان جنوبی اظهار داشت: در سخت‌ترین و بحرانی ترین شرایط به صورت خالصانه و صادقانه مدیریت بحران فعالیت دارد.

 وی بیان کرد: همه‌ کسانی که کار آموزش را بر عهده دارند باید به دقت دستورات آموزشی را بیان کنند به این دلیل که به جان خانواده‌ها این آموزش‌ها بستگی دارند.

 استاندار خراسان جنوبی به سختی کار مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: کسانی که در حوزه امداد و نجات فعالیت می کنند کار بسیار سخت و دشواری دارند و یک اتفاق ساده می تواند خانواده‌ای را داغدار کند و یک فامیل را گرفتار کند.

 سیدابوالحسن میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی نیز اظهار داشت: برنامه‌های بسیاری در طول هفته ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی در خراسان جنوبی برگزار شد.

 وی بیان کرد: 47 برنامه‌ عملیاتی، کاربردی و اجرایی در سطح استان برگزار شد و 84 مانور و ۱۷۰ دوره‌ آموزشی در سطح استان برگزار شد و 7 هزار بروشور آموزشی توزیع شد.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی به زلزه 6 ریشتری خوسف اشاره کرد و گفت: در سال 93 حدود 700 زلزله با قدرت 1 تا 3 ریشتر در استان رخ داد.

 در پایان مراسم از 10 نفر به عنوان امدادگر برتر، آتشنشان برتر، امدادگر برتر اورژانس 115، فرمانده راهنمایی و رانندگی استان و فرمانده‌ عملیاتی آتش نشانی استان و معاون کمیته بحران راه و شهرسازی تقدیر شد.
 
همچنین ظهر امروز ۱۳ ميليارد ريال اقلام امدادي و عملياتي مديريت بحران از محل اعتبارات مديريت بحران در راستاي تجهيز ۲۵ بخشداري بین ۱۱ شهرستان استان توزيع شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار