مسئول کانون فرهنگی و هنری غدیر شهر ایلام از برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم(ص) در این کانون با حضور اقشار مختلف مردم خبر داد.
کد خبر: ۱۵۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 27 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، مسئول کانون فرهنگی و هنری غدیر شهر ایلام از برگزاری جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم(ص) در این کانون با حضور اقشار مختلف مردم خبر داد.

احمدرضا خانی، مسئول کانون  فرهنگی و هنری غدیر شهر ایلام، صبح امروز(6 دی) اظهار کرد: این جشن با همکاری پایگاه مقاومت و هیئت‌امنای مسجد امیرالمؤمنین(ع) این شهر برگزار می‌شود.

وی، بابیان اینکه مولودی‌خوانی، سخنرانی، تواشیح، ایستگاه صلواتی و پذیرایی از اقشار مختلف مردم از برنامه‌های این جشن است، افزود: این مراسم معنوی دوشنبه‌شب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور جوانان و نوجوانان کانون‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

مسئول کانون فرهنگی و هنری غدیر شهر ایلام، یادآور شد: در این مراسم در خصوص مهرورزی، هفته وحدت و ابعاد مختلف شخصیتی پیامبر اکرم(ص) سخنرانی می‌شود و تلاش می‌شود که با برپایی مسابقه فرهنگی و کتاب‌خوانی گوشه‌های از سیره نبوی برای مردم به‌ویژه نسل جوان بیان شود.

خانی، بابیان اینکه این برنامه با حمایت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام برپا می‌شود، گفت: ایام هفته وحدت برای همه مسلمانان ایام مبارکی است و در این هفته نیز برنامه‌های متنوعی توسط کانون الغدیر در سطح شهر ایلام برگزارشده است.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت مسجد امیرالمؤمنین(ع) در سطح شهر ایلام استقبال بسیار خوبی از برنامه‌های کانون فرهنگی و هنری غدیر در سطح این شهرستان انجام می‌شود./پ

منبع: خبرگزاری شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار