رئیس هیئت قایقرانی استان کرمانشاه از حضور سه قایقران کرمانشاهی در اردوی تیم های ملی روئینگ آقایان و آب های آرام بانوان معلولین خبر داد.
کد خبر: ۱۵۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 27 December 2015
رئیس هیئت قایقرانی استان کرمانشاه از حضور سه قایقران کرمانشاهی در اردوی تیم های ملی روئینگ آقایان و آب های آرام بانوان معلولین خبر داد.

محمد سهراب بیگ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صابر نادری به اردوی تیم روئینگ بزرگسالان، پیام مطاعی به اردی روئینگ جوانان و شهلا بهروزی راد به اردوی تیم آب های آرام معلولین ایران دعوت شده و هم اکنون در اردو به سر می برند.

وی ادامه داد: نادری از روز گذشته (پنجم دی) با حضور در دوازدهمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بزرگسالان که در دریاچه در دریاچه آزادی آغاز شد، تمرینات خود را زیرنظر کادر فنی دنبال می کند.

سهراب بیگ با بیان اینکه این مرحله از اردو تا 23 دی ماه ادامه خواهد یافت گفت: تیم ملی روئینگ بزرگسالان کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل آماده می کند.

رئیس هیئت قایقرانی استان کرمانشاه همچنین به حضور مطاعی دیگر قایقران کرمانشاهی در سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ جوانان (زیر 23 سال) کشورمان اشاره و اظهار کرد: وی از چهارم تا بیست و پنجم دی ماه تمرینات خود را زیرنظر کادر فنی دنبال می کند.

وی در ادامه یادآور شد: شهلا بهروزی راد بانوی کرمانشاهی که پیشتر مجوز حضور در مسابقات پارالمپیک 2016 را کسب کرده نیز مدتی است در هفتمین مرحله اردوی تیم ملی آب های آرام معلولین کشورمان حضور دارد.

سهراب بیگ گفت: این اردو تا 25 دی و در دریاچه آزادی تهران ادامه می یابد و بهروزی راد خود را برای حضور در مسابقات پارالمپیک ریو آماده می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار