فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام باند تهیه و توزیع شیشه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸ 28 January 2015

فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام باند تهیه و توزیع شیشه در همدان خبر داد

      به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، سردار مهدیان‌ نسب اظهار داشت: در پی کسب خبر از منابع معلوم مبنی بر فعالیت سه نفر از قاچاقچیان در زمینه تهیه مواد مخدر از استانهای مرکزی و توزیع در استان همدان موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

مهدیان نسب افزود: با اقدامات لازم و احراز بر اینکه این افراد قصد وارد کردن محموله ای از مواد مخدر را با خودرو پژو206 که متعلق به خودشان است را دارند که پیگیری های لازم در این مورد صورت گرفت.

وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته با بکارگیری امکانات موجود ضمن کنترل محورهای مواصلاتی شهر همدان پس از شناسائی خودرو مورد نظر و توقیف آن در بازرسی از خودرو مقدار 700 گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و در این رابطه 3 نفر قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: اقدامات مقابله ‌ای با پدیده شوم مواد مخدر همه جانبه و رصد و پیگیری تحرکات باندها و شبکه ‌های توزیع کننده مواد مخدر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر  انتظامی استان همدان است.

 دستگیری 4سارق طی 24 ساعت گذشته در شهرستان همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری4سارق در 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

رسول مرادی گفت: ماموران انتظامی شهرستان همدان طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز را با هدف پیشگیری از وقوع جرایم و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان به مرحله اجرا درآوردند.

وی افزود: با اجرای این طرح 4 سارق، 2 نفر توزیع کننده مواد مخدر و 5 معتاد ولگرد از سطح شهر همدان جمع ‌آوری شدند و مقدار 434 گرم تریاک نیز در این راستا کشف شد.

سرهنگ مرادی بیان کرد: توقیف 9 دستگاه خودرو و 6دستگاه موتور سیکلت متخلف در سطح شهر نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در خاتمه گفت: در این مدت در اثر برخورد یک دستگاه خودرو پیکان با مانع در حوزه کلانتری 17همدان نیز متاسفانه راننده خودرو در اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار