کد خبر: ۱۵۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 23 December 2015

به گزارش تابناک یزد،رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان از صحت عمل و رد رشوه مامور وظيفه‌شناس کلانتري 12 قائم شهرستان يزد، خبر داد.


 سرهنگ "محمداعتمادي‌نسب" درباره اين خبر گفت: با توجه به دريافت خبرهايي مبني بر فعاليت دو نفر از موادفروشان حرفه‌اي، در يکي از محله‌هاي شهر يزد، بررسي موضوع به ماموران انتظامي سپرده شد.

وي ادامه داد: ماموران پليس با هماهنگي مقامات قضايي، تحقيقات لازم را در اين خصوص آغاز کرده و با تلاش گسترده و شبانه روزي خود متوجه شدند، اين دو قاچاقچي که پدر و پسر هستند، در امر توزيع گسترده هروئين، فعاليت دارند.

اعتمادي‌نسب گفت: ماموران پليس با برنامه‌ريزي و رعايت نکات پليسي در يک عمليات ضربتي وارد مخفيگاه آنها شده و دو قاچاقچي را هنگام فروش مواد مخدر، دستگير کردند.

وي افزود: پدر و پسر قاچاقچي به خيال خام و باطل خود و براي رهايي از چنگال قانون، مبلغ 30 ميليون ريال وجه نقد را به عنوان رشوه به مامور پليس تحويل مي‌دهند که مامور وظيفه‌شناس در کمال پاکي و صداقت، وجه مورد نظر را صورتجلسه و متهمان را به کلانتري، انتقال مي‌دهد.

 رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان با بيان اين که متهمان با دستور قاضي پرونده به دليل پرداخت رشوه و فروش موادمخدر روانه زندان شدند، تصريح کرد: ماموران پليس يزد در راه مبارزه با عاملان ناامني و بي‌ثباتي در جامعه از هيچ تلاش و کوششي دريغ نخواهند کرد و به هيچ عنوان تسليم نيات شوم و فريبکارانه تبهکاران نيز نخواهند شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار