فرمانده انتظامی همدان از انهدام 41 باند قاچاق در استان طی امسال خبر داد و کشف پیش‌دستانه از سوی پلیس استان را 89 درصد دانست.
کد خبر: ۱۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶ 19 March 2015

فرمانده انتظامی همدان از انهدام 41 باند قاچاق در استان طی امسال خبر داد و کشف پیش‌دستانه از سوی پلیس استان را 89 درصد دانست.

به گزارش فارس ؛ سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب با اشاره به فعالیت 650 تیم پلیس در حوزه امنیتی و ترافیکی در سطح استان اظهار کرد: بیش از 50 تیم نظارتی بر عملکرد پلیس نظارت خواهند داشت.

وی از ایجاد 56 ایستگاه پلیس در استان خبر داد و گفت: 210 دستگاه خودرو از ستاد انتظامی و با کمک استانداری در حوزه ترافیکی و امنیتی به کار گرفته می‌شود.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه هیچ امنیتی بدون مشارکت مردم محقق نمی‌شود، خواستار مشارکت جدی مردم در تأمین امنیت شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس در حوزه فرهنگی در طول سال جاری گفت: در این بخش با رشد 80 درصدی مواجه بودیم که این امر جای توجه دارد.

مهدیان‌نسب از برگزاری آموزش چهره به چهره و کارگاهی برای 320 هزار نفر طی امسال خبر داد و اظهار کرد: 34 هزار نفر نیز در حوزه مشاوره اجتماعی و مددکاری خدمت دریافت کردند.

وی تصریح کرد: از صد درصد پرونده‌های واصله به کلانتری‌ها 85 درصد آنها به خاطر ارائه مشاوره اجتماعی به سازش و مصالحه منجر شد.

فرمانده انتظامی همدان ادامه داد: در حوزه اقتصادی نیز مقابله با کالای قاچاق با جدیت در دستور کار پلیس قرار داشت، به طوری که کشفیات قاچاق کالای گمرکی در استان به ارزش 120 میلیارد تومان بوده است.

وی از انهدام 41 باند قاچاق در استان طی امسال خبر داد و در بخش دیگری از سخنانش کشف پیش‌دستانه از سوی پلیس را 89 درصد دانست که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد رشد داشته است.

مهدیان‌نسب با اشاره به شناسایی 30 نقطه حادثه‌خیز در استان و رفع مشکل 26 نقطه، این اقدام را در راستای کاهش تصادفات خواند.

وی گفت: استان همدان در زمینه استقرار پلیس در نقاط حادثه‌خیز، جزو استان‌های برتر کشور بوده است.

فرمانده انتظامی استان همدان از کاهش هفت درصدی تصادفات برون‌شهری خبر داد و با اشاره به نصب 13 دوربین کنترل هوشمند در جاده‌ها، آن را اقدامی مناسب در راستای کاهش تصادفات عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در تصادفات درون‌شهری نیز با کاهش 17 درصدی مواجه بودیم و فوتی‌ها نیز 13 درصد کاهش داشته است.

مهدیان‌نسب در ادامه با اشاره به افزایش کشف 41 درصدی ماهواره از انهدام 9 باند تهیه و توزیع ماهواره در سطح استان طی امسال خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فضای سایبری و عملکرد پلیس فتا نیز 333 مورد سایت و وبلاگ دارای مطالب مجرمانه کنترل و فیلتر شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان ابراز داشت: در این حوزه با رشد 34 درصدی مواجه بودیم و 83 نفر نیز دستگیر و روانه زندان شدند.

وی گفت: در سال جاری 189 هزار و 494 تماس با پلیس 110 گرفته شده که در این زمینه با 18 درصد رشد تماس‌های فوریتی مواجه بودیم.

مهدیان‌نسب با بیان اینکه 157 هزار و 541 تماس نیز برای مشاوره و راهنمایی از پلیس گرفته شده، از رشد 28 درصدی در این راستا خبر داد.

وی با اشاره به رشد 57 درصدی حوزه صحت عمل پلیس استان همدان، گفت: پلیس همدان در حوزه سلامت اداری با کسب امتیاز 8.5 از 10، جزو برترین‌های کشور است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه رضایتمندی مردم از پلیس نیز 38 درصد افزایش داشته، خواستار توجه به این مهم شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار