معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام؛
حسین کلانتری، رئیس ستاد انتخابات استان ایلام، صبح امروز(28 آذر) اظهار کرد: کار ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخاباتی در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 19 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، از آمادگی تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات ۷ اسفندماه سال جاری در این استان خبر داد.

حسین کلانتری، رئیس ستاد انتخابات استان ایلام، صبح امروز(28 آذر) اظهار کرد: کار ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخاباتی در این استان برگزار می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه در استان ایلام دو حوزه انتخاباتی فرمانداری دهلران و فرمانداری ایلام با حضور هیئت‌های اجرایی، ثبت‌نام از داوطلبان را آغاز کرده‌اند، افزود: شهرستان‌های آبدانان، دهلران، بدره و دره شهر در حوزه انتخابیه فرمانداری دهلران و شهرستان‌های ایلام، مهران، ملکشاهی، ایوان، چرداول، سیروان، در حوزه انتخابیه فرمانداری ایلام قرار دارد.

کلانتری، بابیان اینکه همچنین 25 حوزه فرعی در سطح استان در انتخابات سال جاری فعالیت دارند، تصریح کرد: استان ایلام یکی از اولین استان‌های کشور در زمینه تشکیل هیئت‌های اجرایی در انتخابات بوده است که هم‌اکنون 26 هیئت اجرایی در سطح استان و در دو حوزه اصلی فرمانداری دهلران و فرمانداری ایلام انجام‌وظیفه می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، ابراز کرد: ثبت‌نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری مرکز استان از 26 آذر تا دوم دی‌ماه سال جاری ادامه دارد که تاکنون 3 نفر برای حوزه انتخابیه ایلام داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری شده و کار ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

وی، با اشاره به اینکه کار ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از امروز 28 آذر آغاز و تا 4 دی‌ماه ادامه دارد، تصریح کرد: افراد واجدالشرایطمی توانند برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی با در دست داشتن تمام مدارک لازم  به دو حوزه فرمانداری ایلام و فرمانداری دهلران مراجعه کنند.

کلانتری، بابیان اینکه برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم یکی از وظایف اصلی هیئت‌های اجرایی انتخابات در استان است، گفت: به حول و قوه الهی تمام امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در اسفندماه سال جاری در این استان فراهم است.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام، بابیان اینکه استان ایلام دارای یکی کرسی در مجلس خبرگان رهبری و 3 کرسی در مجلس شورای اسلامی است، خاطرنشان کرد: افرادي که هفتم اسفند امسال 18 سال آن‌ها به اتمام برسد می‌توانند برای رأی دادن در انتخابات مجلس شوراي اسلامی و خبرگان رهبري حضور پیدا کنند./پ

منبع: خبرگزاری شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار