فرمانده انتظامی استان یزد:
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس هیچگاه مخالف سنت های گذشته و شادی مردم نیست ولی در چارچوب مقررات با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال جدی برخورد می کند .
کد خبر: ۱۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲ 16 March 2015
به گزارش ایرنا سردار ایرج کاکاوند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان یزد افزود: اجازه نمی دهیم عده ای با کارهای غیر قانونی خود موجب آزار و اذیت دیگران و سلب آسایش مردم و شهروندان شوند .
وی اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم با همکاری سایر دستگاه های اجرایی برای ایجاد نظم و آرامش در چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده و قطعا با همکاری مردم مشکلی نخواهیم داشت .
فرمانده انتظامی یزد ادامه داد: بر خانواده ها و عموم مردم است تا در چارچوب مقررات وظایف خود را انجام دهند که هرگونه اقدام غیر منطقی بدون شک برای همگان ایجاد مشکل می کند .
کاکاوند در ادامه به اهم فعالیت های امسال این نیرو در بخش های مختلف اشاره و تمامی موفقیت ها را مدیون همراهی مردم و همگامی مسوولان دانست .
وی گفت: خوشبختانه بخاطر انجام فعالیت های فرهنگی ، اطلاع رسانی و همراهی رسانه های گروهی و همدلی مسوولان این استان دارای امنیت خوبی است.
وی افزود: رسانه های گروهی نقش مهمی در احساس و همچنین ارتقای امنیت عمومی مردم و جامعه دارند و این نشان دهنده همکاری مردم و احساس تکلیف آنها در انجام وظایف است.
این مسوول از راه اندازی کمپ ترک اجباری اعتیاد در این استان خبر داد که تاکنون 150 نفر جذب و برنامه های لازم برای ترک اعتیاد آنها صورت می گیرد .
کاکاوند در ادامه اظهار داشت: طرح پلیس راهور برای انجام ماموریت های محوله در آستانه سال جدید با امکانات و نیروهای مورد نیاز آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد .
وی گفت: در سالجاری شاهد افزایش کشف 48 درصدی سلاح و مهمات هستیم که این نشان دهنده آگاهی پلیس و همکاری مردم در برخورد با جرائم است .
وی افزود: در این مدت کشف سوخت قاچاق 14 درصد و همچنین در مجموع شاهد افزایش کشف 75 درصدی انواع سرقت ها در سطح این استان هستیم .
وی در پایان به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار