نمینی ها منتظر تحقق وعده استاندار هستند
استاندار اردبیل در نشستی با مردم نمین قول برگزاری جلسه ای بعد از دهه فجر برای رسیدگی و پیگیری مشکلات شهرستان داده بود که پس از گذشت بیش از یک ماه این وعده تحقق نیافته است.
کد خبر: ۱۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰ 16 March 2015

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از سایت شکوه نمین، مجید خدابخش استاندار اردبیل در پانزدهمین روز از اسفندماه و همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، جهت افتتاح و بهره برداری از 20 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 160 میلیارد ریال سفری به شهرستان نمین داشت.

در جریان سفر استاندار اردبیل به شهرستان نمین جمعی از مردم نمین که وی را در افتتاح و بهره برداری پروژه ها همراهی می کردند خواستار نشستی با استاندار شدند تا از نزدیک برخی مسائل و مشکلات را با وی در میان بگذارند.

در همین راستا بعد از افتتاح مجتمع اداری و امدادی جمعیت هلال احمر نمین، جلسه ای 25 دقیقه ای با حضور استاندار، فرماندار نمین و 10 نفر از مردم نمین در پشت درب های بسته برگزار شد.

در این نشست گلمراد مرادی یکی از معتمدین شهر و عضو هیئت مؤسس دانشکده پردیس نمین به برخی مشکلات شهرستان پرداخت.

وی با اشاره به وضعیت کنونی دانشکده پردیس نمین گفت: این دانشکده در سال 74 تاسیس شده و در راستای توسعه و گسترش آن در سال 77 مجوز 16 رشته برای این دانشکده اخذ شده و همچنین در سال 85 برای آن ردیف اعتبار ملی تعریف شده است.

وی افزود: در سال های اخیر مسئولان راه اندازی دانشگاه صنعتی، دانشگاه بین المللی علوم پزشکی، دانشکده زبان های خارجی و دانشگاه فناوری های نوین در شهرستان نمین را مطرح کرده اند.

مرادی اظهار کرد: با توجه به اینکه پس از گذشت 20 سال از تاسیس دانشکده پردیس نمین که تماماً دارای رشته های تئوری بوده، به جای پیشرفت، پسرفت داشته است، چگونه می خواهند دانشگاه فناوری نوین که نیازمند آزمایشگاه های مجهز و آنچنانی است را تاسیس کنند.

وی در ادامه سخنان خود به مشکلاتی از قبیل فاضلاب شهری، بیمارستان و طرح جامع شهری نمین پرداخت.

سارا آزادی یکی دیگر از حاضرین در جلسه که در عرصه فرهنگی، هنری فعالیت می کند و مسئول موسسه فرهنگی، هنری اورنگ هفت گهر است به مسائل و مشکلات فعالان این عرصه پرداخت.

وی گفت: نمین جوانان مستعدی دارد اما از کمترین بستر لازم برای شکوفا کردن این استعدادها محروم است.

وی افزود: اقتصاد، زیربنای فرهنگ و هنر بوده و با توجه به وضعیت نامطلوب اقتصادی در شهرستان نمین، فرهنگ را نیز تحت شعاع قرار داده است.

و بیان کرد: فعالان عرصه فرهنگ و هنر و همچنین مردم نمین مکانی برای توسعه و گسترش استعدادها و هنر خود نداشته و نبود مجتمع فرهنگی، هنری موجب دلسردی آنها شده است.

وی در ادامه سخنان خود از استاندار اردبیل خواست تا در احداث مجتمع فرهنگی، هنری در نمین تسریع شده و به آن جامع عمل پوشانده شود.

ماریا جعفری رئیس شورای شهر نمین در ادامه این نشست مسائل و مشکلات مربوط به طرح جامع شهری نمین و جلو گیری از تردد سواری های نمین- اردبیل تا انتهای مقصد را مطرح کرده و خواستار رسیدگی و تدبیر استاندار اردبیل شد.

خدابخش استاندار اردبیل گفت: بعد از 22 بهمن ماه جلسه ای با حضور جمع حاضر و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت و درمان، آب و فاضلاب، برنامه و بودجه و دیگر مدیران مربوطه برگزار می شود و تا نسبت به مشکلات مطرح شده رسیدگی شود.

وی افزود: برای برخی از مشکلات همچون مجتمع فرهنگی می توان تصمیم گیری سریعی اتخاذ کرده و برای برخی دیگر راه های جایگزینی در نظر گرفت.

در این جلسه که به دلیل اذان مغرب به صورت فشرده برگزار شد، استاندار اردبیل مشکلات مطرح شده از سوی حاضران را با شنیده و قول رسیدگی به آنها را در اولین فرصت و در جلسه ای بعد از دهه مبارکه فجر داد.

اما این قول تاکنون به تحقق نپیوسته و قول استاندار اردبیل به وعده ای همچون دیگر وعده های مسئولان اجرائی تبدیل شده است. هر چند که برگزاری این جلسه باید از سوی مسئولان شهرستان پیگیری شود تا در راستای رفع مشکلات شهرستان اقدامات سریعی صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار