رقابت 170 گروه در چهارمین دوره‌ی مسابقات مناظره که 12 تیم به مرحله کشوری راه یافتند و در تاریخ 28 تا 30 آذرماه در دانشگاه امیرکبیر به رقابت با یکدیگر پرداخته می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸ 15 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، رقابت 170 گروه در چهارمین دوره‌ی مسابقات مناظره که 12 تیم به مرحله کشوری راه یافتند و در تاریخ 28 تا 30 آذرماه در دانشگاه امیرکبیر به رقابت با یکدیگر پرداخته می‌شود.

مهندس مهدی کاظمی سرپرست سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در نشست خبری چهارمین دوره از مسابقات مناظره که در جهاد دانشگاهی برگزار شد به تشریح جزییات برگزاری مرحله پایانی فینال این دوره از مسابقات پرداخت و گفت: در داوری این دوره 7 سرفصل و 33 پارامتر به داورها ارائه شد که براساس آن امتیازدهی صورت گرفت و هر تیم می‌توانست از داوران 600 امتیاز کسب کنند.

وی در ادامه افزود: 170 گروه در چهارمین دوره این مسابقات شرکت کردند که 56 تیم به مرحله منطقه‌ای و 12 تیم به مرحله کشوری راه یافتند.

کاظمی بیان کرد: در دوره چهارم 232 مسابقه در دانشگاه‌های کشور برگزار شد و 130 نفر از اعضای هیئت علمی و مؤسسات آموزش عالی درگیر مسابقات بودند.

وی با اشاره به محورهای چهارمین دوره از مسابقات مناظره دانشجویان ایران اظهار کرد: محورهای این مناظره عبارتند از پیشرفت و توسعه، اخلاق اجتماعی، سلامت و سیاست می‌باشد.

کاظمی افزود: فراصت و عبارت از دانشگاه تهران، جیم از دانشگاه علوم پزشکی تهران، E و اندیشه از دانشگاه فردوسی مشهد، جامعه اسلامی از دانشگاه تبریز، پردیس الزهرا از دانشگاه فرهنگیان زنجان، جنبش اخآ از دانشگاه ایلام، راشین از دانشگاه علوم پزشکی اراک و میلاد از دانشگاه اراک، اتاق آسمان از دانشگاه بین‌اللملی امام خمینی (ره) از قزوین و «دانشگاه اصفهان» از دانشگاه اصفهان از تیم‌های از تیم‌های راه یافته مرحله کشوری مسابقات هستند.

وی افزود: زنجان با حضور سه تیم شرکت‌کننده بیشترین مشارکت را در این مسابقات داشتند.

وی در رابطه با جایزه‌های این دوره تصریح کرد: تیم اول نشان خواجه نصرالدین طوسی، مدال طلایی و 4 میلیون تومان نقدی، تیم دوم مدال نقره‌ای و 3 میلیون تومان نقدی، تیم سوم مدال برنز و 2 میلیون تومان نقدی و یک گروه به عنوان تیم اخلاق معرفی می‌شوند که تندیس اخلاق به همراه یک میلیون تومان نقدی دریافت خواهند کرد.

وی در پایان این نشست از نشان خواجه نصیرالدین طوسی و کتاب مناظره رونمایی شد./پ


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار