معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام؛
خدمات‌رسانی گسترده سپاه پاسداران به زائران اربعین حسینی همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۴۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 06 December 2015

به گزارش تابناک ایلام، معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام گفت: تاکنون بیش از 250 هزار غذا توسط سپاه پاسداران بین زائران برگشتی توزیع‌ شده و 50 هزار زائر نیز در اردوگاه‌ها اسکان داده‌ شده‌اند.

سرهنگ «جمال شاکرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: خدمات‌رسانی گسترده سپاه پاسداران به زائران اربعین حسینی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این زمینه تلاش شده تا بیشترین خدمات رفاهی برای زائران برگشتی از مراسم اربعین حسینی در نظر گرفته شود، افزود: سپاه پاسداران استان ایلام با مشارکت ستاد مرکزی مردمی اربعین در شهرستان ایلام تاکنون تعداد 250 هزار پرس غذا را در میان زائران اربعین توزیع کرده است.

شاکرمی با اشاره به این‌که این تعداد غذا از طریق بالگرد به شهر مهران انتقال داده ‌شده است، تصریح کرد: این تعداد غذا در میان زائرانی که در مسیر ایلام به مهران با ترافیک مواجه شده‌اند توزیع‌ شده است.

وی گفت: علاوه‌بر این سپاه پاسداران تاکنون 50 هزار زائر اربعین را اسکان داده و پیش‌بینی می‌شود با توجه به حجم ورود زائر به کشور و ادامه این روند تا 28 صفر اسکان زائران ادامه داشته باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان همچنین از کار جابجایی زوار برگشتی به شهرستان مهران توسط وسایل نقلیه سپاه خبر داد و گفت: تعداد بیش از 1000 وسیله‌نقلیه کار جابجایی زوار را انجام می‌دهند./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار