مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تازمانی که استعفایم تعیین تکلیف نشود، با جدیت تمام کارم را در اداره کل میراث کرمانشاه ادامه می‌دهم.
کد خبر: ۱۴۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ 06 December 2015
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تازمانی که استعفایم تعیین تکلیف نشود، با جدیت تمام کارم را در اداره کل میراث کرمانشاه ادامه می‌دهم.

 مهندس علی فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، درباره استعفای خود اظهارکرد: باتوجه به برخی مسائل شخصی و همچنین باتوجه به تغییر مدیریت ارشد استان، از سمت خود در اداره کل میراث فرهنگی استان استعفا دادم که دست مدیران ارشد استان باز باشد.

 وی ادامه داد: هنوز هیچ پاسخی از سوی مسئولین سازمان میراث فرهنگی کشور به نامه استعفایم داده نشده و تا زمانی که این استعفا تعیین تکلیف نشود، بنده با تمام توان و قوت به کار خود در اداره کل میراث کرمانشاه ادامه خواهم داد.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: از چهارشنبه دو هفته پیش که استعفای خود را رسما تقدیم معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی کشور کردم، تاکنون در اداره کل میراث کرمانشاه به کار خود ادامه داده و اجازه نداده ام ذره ای از امورات این اداره کل معطل بماند.

 وی تاکید کرد: من و کلیه کارکنان این اداره کل با قدرت، تدبیر و درایت مشغول کار هستیم و کار ارباب رجوع را انجام می دهیم.

 فعله‌گری در ادامه با اشاره به بارش برف و باران در کرمانشاه و استفاده از پتانسیل‌های گردشگری زمستانی در استان گفت: استان کرمانشاه به دلیل شرایط ویژه آب و هوایی که دارد پتانسیل بسیار ویژه ای برای توسعه ورزشهای زمستانی دارد.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اظهارکرد: ارتفاعات برفگیر کرمانشاه جاذبه کم نظیری برای راه اندازی تورهای ویژه گردشگری زمستانی در این استان به شمار می آید.

 فعله‌گری در پایان تاکید کرد: در هر صورت همگام با برنامه های مدیریت ارشد استان، کارهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان را با جدیت تمام پیش می بریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار