این روزهابرای اثبات ناکارآمدیهای مسئولین شهری شاهدهای فراوانی از غیب رسیدند!وتلنگر شاهدان غیبی تعدادی از شوراییان را از خواب بیدارنمود تا با طرح چند سوال شهرداری ایلام رابه مسلخ استیضاح بکشانند!!
کد خبر: ۱۳۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 02 December 2015
علی اصغراسدی تابناک ایلام::گویا تقدیر شورای شهر ایلام  براین رقم زده شده است که ازابتدای انتخابشان برمسند نمایندگی مردم ایلام درشورای شهر،هرازگاهی موجی ایجاد نمایند وبا سوار شدن برآن موج از جایگاه رفیعشان!شهرندانی را نظاره کنند که دل به قول وقرارهایشان بسته اند،امواجی که از استععفای شهردار سابق وانتخاب شهردار بی تجربه ای که کمترین نشان وتخصص از حوزه شهری درخود نداردآغازشد و تا بحران انتخاب هیات رییسه وتقسیم کمیسیونها پیش رفت ودرمیانه راه اختلاس 15میلیاردی شهرداری سربازنمود ودرآنی تکذیب شد و به ناگه سیل "ال نینو " آمد  وجمیع نقش ونگارهای مردم فریب  شهری رابا خود برد و درچاله های بی تدبیری سطح شهر ایلام مدفون نمود تاچشمان منتظر شهروندان ایلامی کماکان بر اجرای طرحی نو !بردستان شوراییانشان خیره بماند.

آری هنوز جای جای شهرایلام از ترافیک نصب بنرهای انتخاب شهردار لایق وخلاق!وانتخاب کارشناسانه ومبتکرانه شوراییان !پاک نشده بود که باران رحمت الهی به یکباره باریدن گرفت ودرآنی شهری را تا کمر مردمانش درگل ولای بی تدبیری ها فروبرد وهنوز شهروندان بینوای ایلامی ازمیان سنگلاخها وشاخ وبرگ درختانی که از ارغوان وقوچعلی میهمان خیابانهای شهرشان شده بود رهایی نیافته بودند که موج اختلاس 15میلیاردی شهردارایلام از راه رسیدونمکی پاشیده شده برزخمشان شد ونهایتا با تکذیب اختلاس !شورا درپی استیضاح منتشرکنندگان این شایعه درفضای مجازی برامد ونمیدانیم کدامین بینوا سیبل تیر زهرآگین استیضاح آنان واقع شد!؟صدالبته که استیضاح حق شوراییان است!!
 این روزهابرای اثبات ناکارآمدیهای مسئولین شهری  شاهدهای فراوانی از غیب رسیدند!وتلنگر شاهدان غیبی تعدادی از شوراییان را از خواب بیدارنمود تا با طرح چند سوال شهرداری ایلام رابه مسلخ استیضاح بکشانند!! اینبار شهروندان ایلامی درمیانه خدمت به زائرین اربعین حسینی درجایی که شهرشان میزبان صدها هزارنفراز هموطنان زائرمان شده است درشوک استیضاح واقعی یانمایشی !شوراییان قرارگرفتند

ماجرای سیل، شایعه اختلاس و اختلاف نظر برخی از اعضای شورای شهر با شهردار، کار را بر« شهردار» سخت کرد و یکی از اعضای شورای شهر با طرح 8 سؤال سخت!! شهردار را به پاسخگویی فراخواند و پس از برگزاری جلسه و حضور شهردار برای پاسخگویی، اکثریت اعضاء از جواب های همکارسابق ودست پخت فعلی اشان قانع نشدند و مساله استیضاح را مطرح ساختند و قرار بود که روزسه شنبه 10/9/94 شهردار ایلام« یزدان قبادیان» استیضاح شود و شورائیان در خصوص ماندن یا رفتن وی تصمیم گیری کنند.!!
همه چشمان منتظر بر خروج دود "استیضاح یا ابقاء" از دودکش ساختمان سفید شهرداری ایلام بودند اما گویا اینبار هم بخت خیمه شب بازیها ونمایشهای شوراییان با "یزدان قبادیان"همراه بود گرچه جمیع شواهدحکایت از نمایشی بودن استیضاح داشت !اما شهردار ایلام با اکثریت آراء درجایگاه خود ابقاء شد.

اینجا بود که رییس شورای شهرایلام اعلام کرد"قرار بود در نشست امشب شورای شهر در خصوص استیضاح شهردار ایلام رای گیری شود که با تعامل اعضا و انصراف موافقان استیضاح، رای گیری انجام نشد"
حسن زاده گفت: در یک فضای صمیمی و دوستانه و با توجه به تردد زائران اربعین حسینی و هشدارهای هواشناسی و مدیریت بحران در خصوص وقوع سیل در ایلام اعضای شورا از استیضاح شهردار ایلام منصرف شدند تا یزدان قبادیان همچنتان بعنوان شهردار بکار خود ادامه دهد.
 گویا شهردار ایلام این بار کمرهمت بسته که باتمام ابزارش به جنگ ال نینو برود زیرا با این وضعیت هوا واحتمال بروز بحران !در خلاء مرد بحرانها شهرآسیب جدی خواهد دید ومهمتر اینکه صدها هزار زائر اربعین حسینی میهمان خوان گسترده شهردارایلام هستند ودراین راستا نباید با استیضاحی صدها هزاردست را از این سفره خلع کرد!
امروز همگان با چشمان تیزبین خود نظاره گربودند که استیضاحی که می رفت شهردار ایلام را که حتی نتوانست  دوستان سابق خود را ازپاسخهایش قانع کند را از اریکه قدرت پایین کشاند اما به یکباره ورق برگشت وهمه چیز بروفق مرادشد! وشوراییان از سوالهایی که سوال دهها هزارنفر ازشهروندان ایلامیست با طرفه العینی قانع شدند وچنین وانمود شد که گویااصلا سوالی وجود نداشته است!
قدرمسلم این است استیضاح امروز شورای شهرایلام بیشتربه نمایش طنزخیمه شب بازی  شباهت دارد که نخهای آویزان شده برفرق عروسک های آن همه وهمه بر سرپنجه دستان عروسک گردانی قرار دارد که دیده نمی شود ولی عروسکها را هرجور که دلش بخواهد می چرخاند وبرهمگان ثابت شد که استیضاح شهردار ایلام بیشتر نمایشی برای اغوای شهروندان بود تا واقعیت!!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار