فرماندار خلخال گفت: توسعه همه جانبه این شهرستان نیازمند مدیران کارآمد همراه با مدیریت جهادی است.
کد خبر: ۱۳۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰ 30 November 2015
به گزارش ایرنا ، علی نظری روز دوشنبه در آیین معارفه رییس جدید اداره راه و شهرسازی خلخال افزود: وسعت منطقه ، کوهستانی بودن ، پراکندگی جمعیت روستایی و بی توجهی به این شهرستان در گذشته موجب دور شدن خلخال از مسیرتوسعه شده و برای همگام شدن توسعه با سایر مناطق کشور نیازمند مدیریت جهادی هستیم.
وی گفت: در حالی که در وفور ثروت دولت های گذشته می شد شاخص برخورداری جمعیت روستایی خلخال به ویژه در بخش راه های آسفالت روستایی را ارتقا داد متاسفانه توجهی به این امر نشده و شاخص بهره مندی از راه آسفالت روستایی در این شهرستان از همه شهرستان های استان اردبیل پایین تر است.
فرماندار خلخال اظهار کرد: در صورت تلاش مدیران و حمایت های استانی به رغم محدودیت های مالی دولت می توان این نقص را با مدیریت جهادی جبران و شاخص برخورداری از امکانات مختلف روستایی از جمله راه آسفالت روستایی را ارتقا داد.
او افزود: به رغم محدودیت های اعتباری امسال بیش از 370 میلیارد ریال اعتبار به بخش راه سازی این شهرستان تخصیص یافته که در مقایسه با سایر مناطق استان بیشتر است.
نظری گفت: با توجه به آماده شدن راه خلخال به فیروزآباد و پایان آسفالت این محور راه اصلی ادامه ممنوعیت تردد در این راه به صلاح مردم نیست و انتظار می رود اداره کل راه و شهرسازی با تکمیل و نصب علایم راهنمایی و ایمنی جاده زمینه را برای افتتاح رسمی این پروژه و گشایش راه برای عبور مردم تا چند روز آینده فراهم کند.
وی تبدیل 17 کیلومتر از ابتدای مسیر جاده خلخال به اسالم تا محل احداث تونل گردنه الماس و آغاز عملیات اجرایی تونل در این مسیر را از برنامه های در دست اجرای شهرستان برای ارتقای راه های فرعی به اصلی خلخال ذکر کرد و خواستار اصلاح مسیر راه 13 کیلومتری هشجین به تقاطع اردبیل به سرچم از سوی مسوولان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل شد.
محمد جباری ، معاون توسعه منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه ارتقای سطح راه های فرعی به اصلی در مناطق مختلف استان را از اولویت های کاری این اداره برشمرد.
در این آیین با قدردانی از تلاش علی نادری ، رییس قبلی اداره راه و شهرسازی خلخال محمد قربانی به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار