قائم‌مقام وزیر نیرو گفت:
قرار گرفتن استان در مسیر اصلی تردد زوار می‌طلبد که ساخت زیربناهای لازم در حوزه آب و فاضلاب و برق پیش‌بینی شود.
کد خبر: ۱۳۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹ 01 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: قرار گرفتن استان در مسیر اصلی تردد زوار می‌طلبد که ساخت زیربناهای لازم در حوزه آب و فاضلاب و برق پیش‌بینی شود.

گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گزارش داد: «ستار محمودی» هدف از سفر به ایلام را بازدید از مسیر تردد زوار در مرز مهران و همچنین آشنایی با اقدامات و فعالیت‌های که در عرضه آب و برق برای بازسازی و بهسازی مسیرهای سیل‌زده صورت گرفته است دانست و گفت: استان ایلام شرایطی خاصی ازلحاظ طبیعی دارد و قرار گرفتن استان در مسیر اصلی تردد زوار می‌طلبد که ساخت زیربناهای لازم در حوزه آب و فاضلاب و برق پیش‌بینی شود.

قائم‌مقام وزیر نیرو تأکید کرد: در این سفر سعی می‌شود هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد تا خدمات در استان راحت‌تر و بهتر انجام و نارسایی‌ها پیگیری شود.

«محمدرضا مرواريد» - استاندار ايلام نیز در این نشست با قدردانی از تلاش‌های ارزشمند مجموعه وزارت نیرو در زمینه خدمت‌رسانی به زوار حسینی گفت: خدمات صورت گرفته توسط مجموعه وزارت نیرو در استان شایسته تقدیر و تشکر است.

بر اساس این گزارش، در این جلسه مهندس «بیرنوندی» - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار کرد: سال گذشته کمبودهایی در زمینه آب آشامیدنی و امکانات داشتیم که امسال توانستیم بخشی از آن‌ها را مرتفع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت برای تأمین آب بلندمدت پایانه مرزی مهران با اجرای حدود 20 کیلومتر خط انتقال آب در کوتاه‌ترین زمان ممکن و جابجایی مخازن هوائی و نصب آن‌ها در پایانه مرزی، توانست آب آشامیدنی منطقه مهران را تأمین کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام بابیان اینکه اعتبار هزینه شده را برای اجرا این پروژه‌ها حدود 40 میلیارد ریال بود: امسال با تشکیل ستاد اربعین حسینی و برنامه‌ریزی لازم، خدمات‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله به نحو مطلوبی در حال جریان است.

بیرانوندی در خصوص تأمین آب شرب بهداشتی به زوار اباعبدالله حسین از شهر مهران تا بدره عراق اضافه کرد: تهیه و تأمین و توزیع دو میلیون بطری آب شرب، استقرار دو دستگاه آب بسته‌بندی در مرز مهران، استقرار 18 تانکر آب‌رسان سیار از مرز مهران تا شهر بدره عراق و استقرار یک اکیپ آزمایشگاهی آب در مرز مهران برای نمونه‌برداری آزمایشگاهی به‌صورت ساعتی ازجمله‌ی این خدمات است.

وی تصریح کرد: احداث پنج موکب بین‌راهی از کربلا تا نجف، احداث یک موکب بزرگ در امور آب و فاضلاب شهر مهران، طبخ 6000 غذای گرم در مرز مهران، بخشی از خدمات شرکت آب و فاضلاب به زوار اربعین حسینی بوده است./پ
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار